Kjenner dere noen norske -B kjendiser?

LaPez

Elsker forumet
...

- bare lurer på om det er vanlig å kjenne B kjendiser? Er du i slekt med noen? kjenner du noen? eller vet av noen? Helst norske?[8D]

Si hvem, og hva de er kjent for[;)]

Jeg kjenner bare en del politikere.

Altså sånn at vi hadde potensielt hilst på hverandre, takket for sist og spurt hvordan det går, om vi hadde møttes.

Og noen andre mediakjendiser innenfor det muslimske miljøet.

Og gjerne kombo av begge de to ovenstående typene hehe.

De er vel ikke B kjendiser.. Men "kjenner" Christian Ingebrigten fra A1.. vi er fra samme plass og prater med han om jeg møter han.

Og Lasse Kjus (hopp).. er sønnen til bestevenninnen til mordern.. Også fra samme plass som meg

Christian Strand er vel en B kjendis kanskje.. Han har spilt en rolle i Hotel Cæsar.. også fra samme plass som meg.. men vi er bare på hils

Barna mine er tremenninger til han som spilte i bl.a "De usynlige" - Pål Sverre Valheim Hagen - om noen vet hvem det er[:)]( http://www.filmweb.no/kino/article137137.ece )

Tja, jeg kjenner bloggeren Ida Wulff. Så kjente jeg litt til Anne Cath Vestly de par siste årene hun levde(jeg kjørte henne mye i taxi).

ORIGINAL: Fridasinmamma

De er vel ikke B kjendiser.. Men "kjenner" Christian Ingebrigten fra A1.. vi er fra samme plass og prater med han om jeg møter han.

Og Lasse Kjus (hopp).. er sønnen til bestevenninnen til mordern.. Også fra samme plass som meg

Christian Strand er vel en B kjendis kanskje.. Han har spilt en rolle i Hotel Cæsar.. også fra samme plass som meg.. men vi er bare på hils

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] Er han morder? [8D][8D][8D] Og han er vel ikke kjent for hopp men en av norges mestvinnende mestere innen utfor,slålom osv..

Jeg kjenner han ikke, men har en femmenning i Ole Ivars.[8D] 
Aner ikke engang hvem av dem det er, var bare bestemor som sa det til meg for mange herrens år siden. Og ikke akkurat noe jeg har virkelig gått og tenkt på altså du. Hehe...

ORIGINAL: Labambie

ORIGINAL: Fridasinmamma

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] Er han morder? [8D][8D][8D] Og han er vel ikke kjent for hopp men en av norges mestvinnende mestere innen utfor,slålom osv..

Hehe.. je je.. what ever[8D][:D] Ser ikke sport jeg serru[:D] Men sønnen til venninne av modern da[;)]

kjenner caroline fra et lettere liv som gikk på tvnorge for tre år siden..hehe
c kjendis det antagelig.. [8D]

ORIGINAL: corner

Tommy- Vagabond
Richard Olsen- big brother
Trond og björn- trezz
rune rudberg

eg å ,men han er vel ikke akkuarat en b kjendis [:D]

ORIGINAL: fjerta

Tommy- Vagabond
Trond og björn- trezz
rune rudberg

Hva er han da? Hehe..

jeg vet kjenner/vet av[8D] :

Fremmed Rase: Frode Myren
Big brother- Carina Dahl
Paradise 09- Rune Gammelsæther
Dansefeber- Mona Berntsen, Alexandra JOner, Trond Andre er nær venn av sambo.
Paradise hotel 10- Stine Marie LS, Tine Helene Valle, Mari Heggen

ORIGINAL: Råsa Muffin!

ORIGINAL: fjerta

Tommy- Vagabond
Trond og björn- trezz
rune rudberg

Hva er han da? Hehe..

c kjendis hvertfall [:D][:D]

ORIGINAL: Kickie

Onkelen min er Halvdan Sivertsen [:)]

kult[;)]

Liv Marit Wedvik er tremenningen min [8D]
Men kjenner ho ikke [8D]

Idar Vollvik er onkelen min. Vet ikke om han akkurat er B-kjendis da men..

ORIGINAL: Søteste Trikken^^

Jeg kjenner en som har store pupper[8D]

Me?[;)]

Back
Topp