Kjenner dere noen her inne?

Sazzaz

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Som overskriften sier kjenner dere noen her inne/møtt dem i virkeligheten?

Ei som nå er venninne av meg traff jeg her inne faktisk. Fant ut vi budde i nærheten av hverandre og møttes og er noe venner. Uheldigvis mistet hun ungen som hun var gravid med, så hun er ikke her inne lenger.

Og så har jeg sett at jeg tydeligvis kjenner til ei annen og her inne. Ut i fra noen ting hun har skrevet så har jeg forstått at det er henne. Jeg har ikke gjordt meg til kjenne for jeg ønsker å være litt anonym her inne og tenker at også hun kanskje vil føle at hun er det. Er ikke som vi har særlig felles bekjente lenger heller og det jeg ser av det hun skriver her inne. Lar jeg bli her inne. Hva synes dere egentlig. Burde jeg fortelle henne at jeg er her? Jeg videreformidler ikke ting, så ønsker egentlig ikke å si det. Men på samme tid føler jeg meg litt "skyldig" når jeg ser hun skriver og kanskje trur at det er anonymt på grunn av oppdikta nicka vi har.

Kjenner 1, som jeg vet om :)

Har blitt kjent med et par i årenes løp ;) å veldig glad for det! Vet ikke om jeg har noen jeg kjenner her inne. Men er vel ikke utenkelig ;)

Har mange gode venner jeg er blitt kjent med her inne. Fra før 2010 da. Nå er de ikke her lengre. Men prater med de privat da uansett og hu ene møter jeg en gang i året :)

Har truffer en 50++ av de som hang på terminforumene sist jeg gikk gravid :-) veldig kjekt å bli kjent med folk :-)

Har blitt kjent med noen her inne :) en i termingruppen, hun bor 10 min unna meg så vi omgås ofte. Så har jeg blitt godt kjent med to andre her, hun ene møter jeg av og til, mens hu andre snakker jeg med daglig på fb :)

Møtt flere på treff. Men kjenner ingen veldig godt. Har ett par på face..

Ja, kjenner èn person her inne. Kommer aldri til å si til henne at jeg også er her. Hun skal få lov å være anonym og det samme ønsker jeg.

Ja :)

Har oppdaget én jeg kjenner fra før, men hun er så vidt jeg vet borte igjen nå... Ellers har jeg fått mange venner gjennom forumet da :)

Kjenner ingen her - som jeg vet om i hvert fall. :)

Blitt kjent med flere her inne, og det er ei jeg har kjent igjen som jeg ikke har gitt meg til kjenne for.

Jeg kjenner 2 her inne :) ene møtte jeg her. Å andre er min søster :p

Ville fortalt det ja

Har møtt ei og blitt kjent med henne samt hennes familie :)
Også er jeg 99% sikker på at mitt søskenbarn er her inne men vi er ikke akkurat på talefot dessverre.
Samt vet jeg at flere jeg har gått i klasse med har hvert innom fra tid til annen :)

Back
Topp