Kjenner dere noe ?

Kripos

Glad i forumet
Januarhula 2014
Jeg er nå 13+6 på vei.

Skal til jormor på Riskhospitalet i dag - er utrolig nervøs.

Etter kvamlen ga seg "føler" jeg liksom ikke noe. Har vært litt strekking osv, men det har også gitt seg.
Har litt ekstra på magen fra før så kan heller ikke se noe tegn til mage, og kan heller ikke kjenne noe når jeg klemmer.

Er så himla redd det ikke er noe inni der - at jeg har gjort noe som har endt dette.
På morgenen våkner jeg som regel på magen - så er livredd jeg har kvelt den lille....

Får bare krysse fingrene for at alt er ok og at hun kan høre hjertelyd i dag......

Det går nok bra! Vanlig at symptomene forsvinner :) Og det er ikke farlig å ligge å ligge på magen selv om man er gravid :) Den lille tåler det! Lykke til i dag!

Det går heilt sikkert bra :-) Du kan faktisk ligge på magen heilt fram til fødsel, men det er ikkje så lenge før det ikkje blir behagelig lenger ;-) Lykke til i dag :-)

Lykke til hos jordmor idag. Venter å høre fra deg:) Jeg føler det ganske likt, redd det har skjedd noe.

Har det på samme måte. Masse lykke til :)

Har selv mistet mange av symptomene (noen nye har kommet da), men på kontroll i dag stod alt fint til. Fikk høre hjertelyden som bekrefta det :-) Så det er nok helt normalt :-)

Alt er nok i skjønneste orden :) Er vel vanlig at sympomene blir litt borte nå

Her har alle symptomene gitt seg :) Har ikke engang ømme pupper mer,kvalmen er borte,trøttheten er ikke plagsom mer :) Det er helt normalt at symptomene roer seg :)

Kjenner heller ikke noe, og er også redd. Men skal på ul i morgen så håper på å se ett bankende hjerte da. Her er det kun trøtthet igjenn, de andre symptomene er borte :)

Jeg er 14+5 og har ingen sypnomer lengre. Bare at magen vokser litt og ellers ofte sulten :-) Ligger forsatt på magen om natta :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Bare nyt at det ikke er mye plager lenger! Jeg er 15+3 i dag og fortsatt kvalm hver dag, vonde pupper, hodeverk, slapphet og svimmelhet. Jeg kunne hatt det verre, men klager litt likevell.
Så til dere som har mistet symptomene nå i andre trimester. Bare nyt det! :)

Tusen takk for mange beroligende svar :) Hr ikke fått svart før nå, men jordmor fant en fin hjertelyd på den lille i går. Og hun bekreftet at det går veldig fint å ligge på magen :)

Nå føler jeg at jeg kan senke skuldrene og bare NYTE fremover :)

Så godt at det gikk fint :-) jeg lå mye på magen forrige graviditet, nesten helt fram til fødselen. Ikke helt oppå magen, men sånn på halve magen, med ene benet litt bøyd. Gikk fint, og man må bare bruke den sovestillingen man syns er mest behagelig :-) men skjønner man kan tenke det ikke er bra for baby da.

Back
Topp