Kjenner dere noe?

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Ja, altså hvordan formulere meg...

Kjenner dere kroppen jobbe... ?
Her har jeg litt nedpress på dagen. Mye kynnere, men ikke vonde.. Men om natten kan jeg plutselig kjenne noen tak som minner meg på at "ååååå var son d var ja"....

Er så spendt på når d virkelig skal begynne å skje noe... kommer d snikende på son jeg vet litt eller kommer jeg til å bli tatt litt på senga... Hmmm....

Har litt nedpress til tider - ikke så ofte som hver dag. Mye kynnere og sliten i ryggen.

Her kommer det i perioder egentlig.
Kynnere har jeg hver eneste dag, og de kommer oftere og oftere, noe jordmor også la merke til idag!
Nedpress har jeg kun av og til, men til gjengjeld masse utflod...
Men merker at kroppen jobber ja, og sover veldig dårlig/lite om natten. Forbereder seg på nattevåk. ;)

Nei, ikke så mye faktisk. Bittelitt mensmurringer av og til, men ikke noe mer kynnere enn jeg har hatt, og ikke noe særlig nedpress.

har en god del nedpress, stikker å svir oppi der til tider. Har også en del kynnere men ikke mer enn hva jeg har hatt den siste tiden. Sover kjempe dårlig om natten jeg også så merker jo det at kroppen forbereder seg litt.. :D
Greit å kjenne at kroppen jobber med noe iallefall.. :)

Kroppen jobber, det murrer litt nedentil og jeg kjenner meg en smule sliten nå jeg. Lå i senga å slumret i mårrest mens jentongen så på barne-tv, sovna igjen sammen med suppa når hun skulle ha lureri sin i formiddag og holdt på å sovne sammen med henne når jeg la henne.
Er hos svigers på besøk, litt godt med litt avlastning mens gubben er på jobb på avdelingen de har her.

Her jobbes det mer og mer, begynner å bli litt slitsomt. Kjenner det godt i ryggen og nedover. Det er ikke sånn skikkelig vondt, men det tar mer tak nå. Mye kynnere både dag og natt

Har en del kynner, men merker vel ikke så mye mer enn det.. Tror eg :p

Back
Topp