Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg kan kjenne noe over skambenet :) Men jeg vet ikke om det er livmora, eller livmora som trykker på blæra at der er den jeg kjenner...Hekla85 skrev:
Men noe er der :)
Når dere tar dere på magen, kjenner dere noe der? Selv kjenner jeg overhode ingenting - og det begynner å bekymre meg. Husker ikke hvordan det var sist, men jeg begynner å bli redd for at det ikke er noe der :( Jeg er 10 uker i dag..Spent24 skrev:
Jeg hadde ikke kjent noe etter hvis du ikke veit hva du skal kjenne etter. La de som kan det gjøre det. :-) Nå i begynnelsen av svangerskapet er det ikke noe vits å legge opp til ting som vil bekymre på noen måter. Begynnelsen av svangerskap er usikkre siden vi ikke vet om dette går bra, blødninger osv... Så jeg ville heller droppet å kjenne etter, og vente til lege eller jordmor skal ha første kontroll. tenke positivt og håpe at alt er som det skal være. Er man usikker så kontakter man lege eller jm. Nå er vi snart over de 12mest kritiske ukene og vi kan puste ut, da har vi resten av svangerskapet til å bekymre oss om andre ting :-)en_til? skrev: