Kjenner dere noe??

Spent24

Betatt av forumet
Når dere tar dere på magen, kjenner dere noe der? Selv kjenner jeg overhode ingenting - og det begynner å bekymre meg. Husker ikke hvordan det var sist, men jeg begynner å bli redd for at det ikke er noe der :( Jeg er 10 uker i dag..

Jeg kjenner ingenting når jeg tar på magen min, men jeg føler at jeg har større mage enn tidligere.. om det er kosthold og fett som er årsaken eller en voksende livmor er ikke godt å si  :D

Når det er sagt kjente legen på livmora mi igår når jeg var på tidlig UL, og han kjente (utvendig) at den var blitt større. Men han har sikkert gjort det noen hundre tusen ganger før!

Ja, jeg kan kjenne noe over skambenet :) Men jeg vet ikke om det er livmora, eller livmora som trykker på blæra at der er den jeg kjenner...
Men noe er der :)

Hekla85 skrev:
Ja, jeg kan kjenne noe over skambenet :) Men jeg vet ikke om det er livmora, eller livmora som trykker på blæra at der er den jeg kjenner...
Men noe er der :)

Prøvde å trykke på der rett over skambenet men det gjorde bare så himla vondt. Fikk noen skikkelig smerte asså. 
Prøver å ikke bekymre meg med at noe er galt men som dere andre vet da er nesten alt til å bekymre seg over ;)

Spent24 skrev:
Når dere tar dere på magen, kjenner dere noe der? Selv kjenner jeg overhode ingenting - og det begynner å bekymre meg. Husker ikke hvordan det var sist, men jeg begynner å bli redd for at det ikke er noe der :( Jeg er 10 uker i dag..

Så lenge du ikke er utdannet til å kjenne noe, syns jeg du skal ta det helt med ro. Jeg klemmer ikke på magen for å kjenne etter en livmor ett eller annet sted, det gjør jordmora for meg når den tid kommer. Og 10 uker er jo ingenting i fht å kjenne noe. med Emil ante jeg snev av bevegelse i uke 16 men var ikke helt sikker før i uke 19 eller no sånn..

Ahhh En_til? :):):). Så utrolig godt skrevet:) kjente utrolig nok etter å lest innlegget ditt at jeg klarte å tenke litt annerledes og slappe litt mer av:) Hehe, var litt rart, men veldig godt :) TAKK:):)

en_til? skrev:
Jeg hadde ikke kjent noe etter hvis du ikke veit hva du skal kjenne etter. La de som kan det gjøre det. :-) Nå i begynnelsen av svangerskapet er det ikke noe vits å legge opp til ting som vil bekymre på noen måter. Begynnelsen av svangerskap er usikkre siden vi ikke vet om dette går bra, blødninger osv... Så jeg ville heller droppet å kjenne etter, og vente til lege eller jordmor skal ha første kontroll. tenke positivt og håpe at alt er som det skal være. Er man usikker så kontakter man lege eller jm. Nå er vi snart over de 12mest kritiske ukene og vi kan puste ut, da har vi resten av svangerskapet til å bekymre oss om andre ting :-)

Ahhh En_til? :):):). Så utrolig godt skrevet:) kjente utrolig nok etter å lest innlegget ditt at jeg klarte å tenke litt annerledes og slappe litt mer av:) Hehe, var litt rart, men veldig godt :) TAKK:):)

Back
Topp