Kjenner dere noe utapå magen?

Mam90

Blir kjent med forumet
Noen som kjenner sparkene på utsiden av magen?
Jeg har ikke gjort det enda.. Venter og venter..

Ja, har kjent utenpå et par ganger :) Men er sjeldent så heldig fordi babyen stopper hele tiden når jeg prøver å kjenne på utsiden. Akkurat som om den skjønner at jeg/vi vil kjenne, og ikke vil vise seg ; p

Ja, har kjent flere ganger. Den kommende pappa har også kjent dultene fra den lille :)

Lå med handa på magen mens jeg så på tv, kjente et lite dult utenpå magen men da jeg la den andre handa på magen for å kjenne bedre så stoppa den lille helt opp :p er vel ikke lenge til vi får kjenne det orntlig godt nå :) 18+0 idag og har nå kjent den lille sånn smått inni magen i ca 4 uker :D

Har ikke rukket det..men fikk beskjed på oul at jeg har livmora på framveggen og da kan det ta litt tid, pluss at jeg har litt overflødighud.. så venter i spenning :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har kjent dult på utsiden i 2 uker nå. Og for 2-3 dager siden så jeg magen bule utover der babyen sparket. Er 19+2 idag <3 masse liv nedi der om dagen!:D

Jeg kjennet at det flytter seg. Som om ved kynnere, men det flytter seg sideleng. Mannen kjente liv for første gang denne uka :)
Mistenker at morkaken er foran og mot høyre for der kjenner jeg ingen ting annet enn at jeg av og til blir øm av og til.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Har kjent det utenpå i en del uker!:) men er i uke 30, så er vell kanskje ikke så rart!:D

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjente så vidt utapå i går for første gang :) så nå håper eg at den kommande pappaen kan få kjenne snart :)

Så heldige dere er som kjenner utapå! Er 16+4, så er kanskje litt tidlig,. ☺️Husker ikke når jeg kjente utapå sist jeg gikk gravid..

Jeg kjente utenpå dagen etter at jeg kjente spark for første gang faktisk. Morkaken ligger foran, så det måtte tydeligvis litt kraft til :) Nå håper jeg bare å få kjenne liv daglig snart, alt for lenge mellom hver gang!

Med flaks og riktig timing har det vært merkbart på utsiden av magen fra midten av uke 16, fra starten av uke 19 ses bevegelsene på utsiden, og de sterke sparkene kjennes kjempegodt. Men lille slutter å sparke og ligger helt stille hver gang sambo vil kjenne, irriterende!
(har morkaka bak, fremovervendt+fremoverbøyd livmor og er flergangs)

Har ikke kjent heller og merker at jeg begynner å bli bekymret og stresset :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er 20+0 i dag og kjenner det hverken inni eller på utsiden enda. Har morkaka på fremveggen og fikk beskjed om at det enda kunne ta noen uker. Bare å smøre seg med tålmodighet! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp