Kjenner dere noe i korsryggen?

Skattemamma

Forumet er livet
VIP
Her er det som sterke murringer nederst i korsryggen - håper det er normalt[8|][:)]

Jaaaa!

Føler meg så utrolig heldig[:D]

Håper skatten vokser seg stor og sterk denne gangen[:)]

Jeg har også sånne murringer i korsryggen. Tror ikke det er noe galt[;)]

Gratulerer med hjemmelaget forresten:D

ORIGINAL: Jaybird

Samme her...pratet med jordmor, og hun mente det bare det var fordi at ting vokser[:D][:D] så jeg tolker det som et veldig positivt symptom[:D][:D]

Da får jeg slå meg til ro med det[:D]

Kjenner det av og til foran også, sånn helt nede.. men da er det sikkert av samme grunn[:)]

føler meg veldig sliten i korsryggen til tider ja..men om det er pga graviditeten eller at eg løfter litt tungt på jobb vet eg ikkje.. kan ikkje huske om det var slik forrige gang.

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Da får jeg slå meg til ro med det[:D]

Kjenner det av og til foran også, sånn helt nede.. men da er det sikkert av samme grunn[:)]

sånn er det her også.. både i ryggen og rett ved lusken.. vi får krysse fingrene for at det kun er fordi ting og tang vokser[:)]

jeg får vondt i korsryggen spesielt når jeg legger meg ned...

ORIGINAL: Leyah

Oj har du hjemmelaget på vei !??! sååååååååå kjekt !!
Gratulerer [:D][:D][:D]

Det var jammen hyggelige nyheter!![:D][:D]

Jeg hadde litt de første dagene, så forsvant det. Men de siste tre fire dagene har jeg merket at det er på vei tilbake. Tror det er helt normalt, og tar det i grunnen bare som et godt tegn på at noe er på gang [;)]

Er helt normalt, hadde det i forrige svangerskap, husker ikke helt når det begynte da.. [:)] I alle fall ingen grunn til bekymring! [:)]

ORIGINAL: mariak

Er helt normalt, hadde det i forrige svangerskap, husker ikke helt når det begynte da.. [:)] I alle fall ingen grunn til bekymring! [:)]

Godt å høre[:)]

ORIGINAL: Jaybird

Back
Topp