Kjenner dere noe bevegelser enda?

I dag kjente jeg både spark og lett skraping på innsiden (altså, svakere enn det første dultet, men over en litt større bit av livmoren.)...!
Utrolig herlig å kjenne på. Synes jeg av og til kjenner litt lett romstering også; men jeg tviler på at hun da driver med LETT romstering. Prøvde høre med doppler i dag (jm-student greide jo ikke finne :P), men hun var vanskelig å finne i mer enn 1s av gangen, og man HØRTE frasparkene godt inni doppleren :P helt vill inni der..!

Kjenner ingenting. 14+4 i dag, førstegangs. Har morkaken bak, så venter veeeeldig på at jeg skal kjenne noe. Blir litt og litt mer beskymret for hver dag som går i forhold til det. :wtf: Vet jo at man kanskje bare ikke vet at man kjenner baby, men føles uendelig lenge å vente på oul nå.

Sitter på jobb og kjente akkurat for første gang et veldig tydelig spark på høyre side er 14+1 i dag.

I dag kjente jeg både spark og lett skraping på innsiden (altså, svakere enn det første dultet, men over en litt større bit av livmoren.)...!
Utrolig herlig å kjenne på. Synes jeg av og til kjenner litt lett romstering også; men jeg tviler på at hun da driver med LETT romstering. Prøvde høre med doppler i dag (jm-student greide jo ikke finne :p), men hun var vanskelig å finne i mer enn 1s av gangen, og man HØRTE frasparkene godt inni doppleren :p helt vill inni der..!

Så artig! Jeg gleder meg såå til bevegelse jeg også :D kjente livmora ordentlig godt nå i dag så regner med at det blir noe bevegelse etterhvert. Fikk se ei aktiv lita ei på UL på tirsdag i allefall :love7

Jeg kjenner ikke noe liv ennå, og for å være ærlig kjenner jeg ikke hvor livmoren min er heller. Jeg stresser litt over det og er redd det betyr det ikke vokser lengre :nailbiting: men vi så liv på ul i uke 12 :nailbiting:

Er det flere som ikke kjenner livmoren sin ennå?

Jeg kjenner heller ingenting ennå, 16+3, eneste er ar jeg føler det er en klump nederst i magen. Blir jo urolig om noe lever inni der, men hørte hjertelyd hos jordmor igår, og hun sa at det mest normale var rundt uke 20 å kjenne noe, og etter uke 24 så skal du visst kjenne liv hver dag. Magen kommer somregel og i uke 20, hvis den ikke har kommet enda. Jeg er helt flat enda, og førstegangs, så dette er veldig uvirkelig bortsett fra at jeg er kvalm, hormonell, og sliten mm. Ikke barebare å være gravid, vertfall ikke med hjemmeskole for stebarna mine heller, som vet ingenting enda, vet ikke hvorfor men syns det er flaut å si det:hilarious:

Kjenner ingenting og er litt usikker på om det jeg kjenner som er hardt i magen virkelig er livmoren for jeg synes den virker så stor :hilarious: er førstegangs og har jo ikke peiling, men etter mange uker med smerter nedi der er jeg bare takknemlig for å kunne fungere mer og mer normalt. Veldig lave skuldre, men har byttet jordmor og har første samtale neste uke og skal da spørre henne om å få høre hjertelyd. Klarer fortsatt ikke heeeelt å tro på at det er noe liv der nedi...

Jeg bare venter på å kjenne noe! Lurer på om jeg kjente noe i går, var noe som føltes som noe sa "doink" inni magen :woot:

Jeg har kjent noe i flere dager, men i dag var det veldig tydelig gjennom dagen på en annen måte.

Når det er sagt er jeg typ 17+3 (ish) og kjente mye mer liv tidligere i første svangerskap, så det er helt tydelig at morkaken ligger litt anderledes denne gang (det fikk jeg vite i uke 13 på UL) :)

15+2 i dag, føler jeg kanskje begynner å kjenne noe? Blir litt og litt sikrere for vær dag som går, men fortsatt så vagt at jeg ikke vil si 100% sikkert at det er baby.

Egentlig tidlig for meg å kjenne men har tydelig kjent noen dult og det hjelper på spesielt når jeg kjente det etter jeg hadde blødd her ❤
Hjalp jo selvsagt ekstra mye når jeg også fikk komme inn å se at alt var bra men slapp å bli hysterisk før den timen ihvertfall :happy:

Er 15+0 og kjente tydelig spark fra bebis idag tidlig i senga:love7

Dette er min tredje og jeg kjenner noen sammenhengende rytmiske bevegelser flere ganger om dagen

Kjente for første gang for en uke siden (17+5).
Nå kjenner jeg litt hver dag, små spark/dult :Heartblue :love017
Er 18+4 i dag, førstegangs og morkake bak :)

Kjent litt fra uke 17+0, men ikke mye. Fikk vite på oul at morkaken ligger foran, så regner med det blir mer tydelig om ikke så alt for lenge.

Back
Topp