Kjenner dere mye liv?

Andregangs og kjent liv ei stund. Men nå i uke 16 er det fortsatt ikke distinkte spark stort sett, men romstering. Jeg kjenner at noen lever inni der :)
 
Last edited:
Kjenner veldig lite. Mistenker at jeg har morkaken foran da dette er nr 3. Men første kjente jeg innvendig og utvendig fra uke 18. Med nr 2 fra uke 16. Og jeg er nå 18+4. Spent på om jeg har rett på oul på mandag :)
 
Jeg er 18+4 og kjenner masse liv og spark nå. Tror det er like før pappaen og storebror kan få kjenne det fra utsida snart. Gleder meg til å dele det med dem :)

Jeg er annengangs, og morkaka ligger bak denne gangen. Forrige gang lå den foran, men jeg kjente visst liv i uke 19-20 for det, i følge dagboka mi fra den gangen.
 
Kjenner godt, hver dag..
Barna og mannen har kjent på utsiden.
3 barnet uke 17:hello2
 
Kjenner godt om vi hører på musikk faktisk eller klapper (var i bryllup og da spratt babyen hver gang)
 
Ææ ganske sikker på at jeg kjenner masse bevegelse for første gang akkurat nå! :hello2
 
Jeg er annengangs og kjenner helst noe på kvelden når jeg har slengt meg ned på sofaen. Har kjent det hver kveld i ca 1,5 uke. Har morkake foran på venstre side så kjenner helst dult på høyreside. Er 19 uker. Gleder meg til å kjenne det enda mer tydelig.
 
Kjenner svært lite enda, men fikk beskjed i går om at morkaken e helt foran:dead:
18+6 i dag, gleder meg veldig til å kjenne mer liv ♥️
 
I natt våknet jeg av direkte spark flere ganger i magen. Så kraftig har jeg ikke kjent før. Nesten så jeg vekket mannen så kan kunne kjenne ;)
Han har ikke kjent noe så langt. Men er nok ikke lenge igjen. 19+5 I dag.

Hyggelig å kjenne spark og liv, men på natta vil mamma sove :laughing002
 
Ja kjenner mye spark, til alle døgnets tider, mest sen kveld. Betryggende. Har begynt å kjenne utenpå også. Morkaken ligger bak. Kjent siden uke 14, er 18 nå.
 
Kjenner mange dult iløpet av dagen. Er nr4. 17+5 i dag
 
Dultene blir sterkere og sterkere for hver dag som går. Men ja nå kjenner jeg tydelig når det er han og når det er tarmene. Og har vel ikke en rytme, men dulter mye når jeg legger meg og skal sove.
 
20+1 i dag og blitt veldig livat de to siste ukene. Nå kan vi se det utenpå magen også, kan ikke huske at jeg så det så tidlig sist. :wideyed:
 
20+1 i dag og blitt veldig livat de to siste ukene. Nå kan vi se det utenpå magen også, kan ikke huske at jeg så det så tidlig sist. :wideyed:

Oi så gøy :)
Her er det ikke system i bevegelsene. Da måtte jeg i så fall fall ha gått naken for å kunne ta raske nok blikk nedover ;)
 
Hver dag. Men mye mindre enn forrige svangerskap pga morkake fremme:)
 
Var så koselig å kjenne så mye liv her om dagen! Men ikke kjent noe i nærheten i etterkant :/ Men fortsatt koselig å kjenne sånne minibevegelser daglig da ❤️ (selv om jeg gleder meg til neste gang jeg kjenner så kraftige bevegelser igjen ❤️)
 
Back
Topp