Kjenner dere mye liv?

Bruspulver

Forelsket i forumet
Jeg er i uke 19 og kjenner at det er noe der. Ikke spark men kiling.
Eneste er at hver gang jeg kjenner det må jeg sitte helt stille, ellers stopper det :knegg:
Kjenner jeg tilbake eller flytter meg for å kjenne bedre, stopper det helt opp.
Kjenner heller ingenting når jeg ligger stille for å kjenne etter. :p
Regner med det kommer etter hvert ;) har en pappa som gleder seg veldig til det kan kjennes utenpå.
 
Kjenner mye bevegelse nå, hver dag:) 16+6. Kjenner litt svake spark, men helt klart mest at babyen «stryker» på innsiden..vanskelig å forklare:hilarious:
 
Nå kjenner jeg bevegelse utenpå og inni daglig :) 20+1 idag. Begynte å kjenne godt på utsiden for et par dager siden :)
 
Kjenner bevegelse hver dag nå (19+1), men hvor mye varierer en del da jeg har morkaken på fremre vegg (blir som en buffer på magen), så jeg kjenner ham bare når han sparker ned mot bekkenet/skrittet.
 
Merker stor forskjell fra tidligere barn da jeg har morkaka foran denne gangen. Kjenner mye mindre, men kjenner hver dag
 
Kjent liv lenge og har allerede ett mønster :) kjent spark utpå også i noen uker nå. Uke 19 nå:)
 
Kjenner daglig. Har gjort det siden uke 10..veldig tidlig.. men er 3. Gangs. Sist kjente jeg i uke 12
 
17+5 og kjenner nå hver dag men kanskje bare 4-5 dult spredt utover dagen. Ikke regelmessig og må være i ro for å merke noe ❤️
 
17+6, andregangs, syns ikke jeg kjenner noe :angelic:
Tok det opp med legen i dag, hu mente bare jeg ikke måtte bekymre meg... håper h*n gir litt livstegn snart ♥️
 
Kjenner bevegelser daglig, romstering inni magen 19+4.. men har ikke kjent så mye spark enda, og kjenner ingenting utenpå magen
 
Jeg er førstegangs, 18 uker, og fortsatt litt usikker på hva som er tarmer og hva som kan være baby ;)
 
Er 18+6 og vet ikke om jeg har kjent noe enda. Trodde jeg kanskje kjente noe i går, men er så vanskelig å si :rolleyes:
 
Kjenner det tydelig innimellom. Ikke noe fast mønster enda, men nesten hver dag. I skrivende stund har jeg nettopp kjent tydelige spark på utsiden. Er i uke 19+3. ❤️
 
Er 18+6 og vet ikke om jeg har kjent noe enda. Trodde jeg kanskje kjente noe i går, men er så vanskelig å si :rolleyes:

Er det din første også? Hvis du tror du kjente noe var det sikkert babyen :)
Tror jeg er heldig med plassering av morkaka sånn sett. Er ikke tvil på hva jeg kjenner, men er ikke sterke bevegelser enda.
 
Jeg er andregangs og også i tvil, men begynner å skjønne at kanskje de dultene nederst ikke er tarmene alikevell, men at det er den lille som sparker fra seg. Er bare 16+2 men har i to uker kjent akkurat det jeg fortsatt kjenner, bare at det blir sterkere og sterkere, og oftere og oftere at jeg kjenner det. Men som sakt ikke sikker. Føler jeg ikke kommer til å være sikker før jeg kjenner et ben ut av magen:hilarious:
 
Er det din første også? Hvis du tror du kjente noe var det sikkert babyen :)
Tror jeg er heldig med plassering av morkaka sånn sett. Er ikke tvil på hva jeg kjenner, men er ikke sterke bevegelser enda.
Ja er min første ❤️ Har ikke kjent noe i ettertid da men :shy:
 
Back
Topp