Kjenner dere mye liv?

Longgone

Forelsket i forumet
Har morkaken forran og jeg har ikke kjent så mye liv, et par spark av og til men ikke hver dag. Er 23 uker i overmorgen så jeg begynner å bli litt bekymret for om det er normalt eller ikke... :-/

Hørt at det er flere som skjenner senere enn deg, jeg er straks 23 uker og kjenner selv mye aktivitet hele tia, gjort det i en måndes tid. Ser på meg selv som heldig:) min livmor ligger bak, så sikkert derfor jeg kjenner godt:) trur ikke det er noe du skal beskymre deg for:) håper det blir mye bevegelse snart, for gledens skyld:)

Har også morkaken foran, og jeg kjenner liv hver dag, noen dager mer og noen dager mindre...de dagene det er mindre så blir jeg nesten litt hysterisk, heldigvis har jeg en doppler som jeg kan roe meg ned med :-)

Er 25 uker på tirsdag :-)

Her er det masse liv^^
Jeg er 23+1 Idag og har kjent det siden uke 17, men nå er det reine turn oppvisningen der inne til tider ^^

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Her er det masse liv^^
Jeg er 23+1 Idag og har kjent det siden uke 17, men nå er det reine turn oppvisningen der inne til tider ^^

Oi:P ble postet før jeg ble ferdig :/
Det er nok ikke unormalt hvis du har morkaken foran :)
Min er bak og det er nok derfor jeg kjenner det godt :)
Har hørt om tilfeller der de ikke har kjent mye før nærmere fødselen :)
Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Det er helt normalt! :) Jeg er 23 uker på tirsdag, og kjenner liv nå. Men har ikke kjent det sånn skikkelig (eller hver dag) før etter uke 21 sånn ca. Min morkake er (var ihvertfall på OUL) også foran. Men jeg er er tredjegangs, mulig derfor jeg kjenner det såpass godt nå, eller så kan morkaka ha flyttet seg! Men mange kjenner jo fra uke 16-17, det gjorde ikke jeg ihvertfall. Varierer hvor aktiv hun er. Alt er nok bra skal du se :)

Her er det masse liv hverdag :) har morkaka forran og er førstegangs :)
Har en livlig sprelsk gutt i magen <3
Er 21+5 :)

Jeg har også morkaken foran men her er det full turnings:) er 23+3 nå vel.. Kjent d sånn i 4 uker iallefall mer og mer, men det hender de dager ho er stille å rolig inni der:)

Snart 3 barnsmamma:)

Jeg har også morkaka foran, men kjenner ikke så mye liv. Noen spark om dagen tenker jeg.. Som jeg er merker værtfall :p er førstegangs:) 23+1 Idag :)

Jeg kjente det først på onsdag kveld da jeg var 21+1, men jeg har morkaka bak;) Jeg syntes selv at det var sent, men det var først når andre begynte å mase at jeg ble bekymret... Nå har jeg kjent liv så og si hver dag siden det. Ta det med ro- bevegelsene kommer :) Du skal vel til jm snart også? (I uke 24?) klem

Har morkaken forran, men har kjent spark daglig siden uke 15-16. Er 2.gangs.
Noen kjenner bare lite fosterbevegelse har jeg hørt, men først rundt uke 24-26 er det "forventet" at du skal kjenne noe daglig. Er du en av dem som ikke gjør det etter dette får du nok oppfølging. Kjenner ei som gikk på kontroller hver uke pga dette, og hun fikk regelmessig ultralyd også.

Har morkaken forran på siden, og har kjent bevegelser lenge! Men først nå de virkli har tatt av med sterke bevegelser som andre både ser og kjenner :)

Ønsker<3

Har off morkaken foran, kjenner litt liv, men ikke i nærheten så jeg gjorde med første. ( da hadde jeg den ikke foran)
men et par spark til dagen.
syns det er litt dumt, føler jeg ikke blir skikkelig kjent med den lille i magen:)

Er i uke 24 og har kjent liv og sett spark utenpå magen siden uke 21. Han er ganske rolig store deler av dagen, men når han først våkner til så kan han holde på en god stund før det blir stille igjen. Kjenner en som er like langt på vei som meg og hun bli bekymret hvis ikke hun kjenner mer enn fire spark i timen fordi det er dette hun er vant til. Så alle barn er vel forskjellige, noen er rolige mens andre veldig aktive! :-)

Er i 25+4 nå, jeg har også forannliggende morkake, kjent småå bevegelser fra uke 18 ( dette er nr.2) , men har først etter 24-25 kjennt skikkelige bevelgelser, som er meget tydlige..artig :)

Så alt kommer med tiden :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp