Kjenner dere mye liv?

Miniinis

Elsker forumet
Begynte å tenke på at det egentlig er ganske rart dette her. Er ca 16+4 i dag, og kjenner masse liv nesten hver dag. Når jeg var omtrent like langt på vei med guttungen kjente jeg så vidt det første tegnet på liv. Vet jo det er vanlig å kjenne liv tidligere når man er 2.gangs, men egentlig litt rart at det er såå stor forskjell på det :p

Jeg er andregangs, men har fortsatt ikke kjent noe jeg VET er knøttet som beveger seg.
Men har morkaka foran, så da kan det ta lengre tid... Er 18+3 i dag

Ja, med morkaka foran er det vel vanlig at det tar litt lenger tid før man kjenner noe :)

Kjenner ikke noe.. Gjorde ikke det før uke 25 og 26 sist, så ble det stilt igjen..

Så de skal ikke så mye til før det blir tidligere hos meg :-)

Er 19+2 og førstegangs. Tror jeg stort sett kjenner litt hver dag, men ikke hver dag jeg kjenner like mye.. Har kjent det det rundt 3 uker alt tror jeg, og litt hver dag de siste 2 ukene :)

Kjenner ikke noe.. Gjorde ikke det før uke 25 og 26 sist, så ble det stilt igjen..

Så de skal ikke så mye til før det blir tidligere hos meg :)
Oi, så sent? Hadde du morkaka foran eller?
Ska se du sikkert kjenner det tidligere denne gangen da :)

Oi, så sent? Hadde du morkaka foran eller?
Ska se du sikkert kjenner det tidligere denne gangen da :)

Nix, hadde ikke det heller.. Kjente ikke riene heller, så det var kanskje likesågreit.. Vet ikke om jeg kommer til å få oppfølging på grunn av det denne gangen, men skal iallefall nevne det etterhvert, for det virker iallefall veldig ille i hodet mitt, men ut i fra reaksjonen på helsepersonell så kan det umulig være ille :-p

Oi, kjente du ikke riene? Hvordan er det mulig? :p Kan være greit å ta det opp etter hvert ja, selv om det ikke trenger å være så ille :)

Nei, jeg lå på sykehuset og hadde ctg-registrering 3 ganger om dagen siden jeg var innlagt på grunn av svangerskapsforgitftning.. Og plutselig den ene dagen begynte den rie-grafen og bevege på seg også, og ho jordmormora bare "øøøh, har du rier?" og jeg bare "nei, jeg tror ikke det?" og hun bare "hmmmmm...".. Så ble de bare sterkere for hver måling, og jeg kjente ingenting, så da trodde de ikke det var noe da.. Siden jeg ikke kjente noe.. Og plutselig på vei til legen, splææææææsj midt på gølvet:-) og da var det bare "oi, shit" og slenge meg nedpå ei seng og få meg på operasjonsstua siden det var seteleie :-p

Så jeg veit ingenting om fødselen min, hva som skjedde eller noe som helst.. Fikk ikke snakka med jordmor før jeg reiste hjem, så skal spørre om jeg kan få samtale og eventuelt lese papirene mine og prøve å forstå hva som skjedde sist, for jeg følte at alt bare skjedde over hodet på meg.. Denne gangen vil jeg være litt forberedt :-)

Huff, så skummelt! Skjønner godt du vil være litt forberedt, ikke gøy når man ikke vet hva som skjer. Også kan det absolutt være greit å få snakke med noen om det :)

Kjenner noe, men ikke mye. Er noen små dult av og til. Men morkaken er forann her og, etter min nye termindato er jeg 18+2 i dag :)

Jeg kjenner en del liv. Morkaken ligger på frontvegg, men noen ganger sparker den lille "utenfor" på et vis, og da kjenner jeg det. Det er så koselig! Er 18+6 i dag.

Jeg kjenner ikke noe enda er 16+6, med de andre to har jeg begynt å kjenne noe jeg har vært litt usikker på om har vært babyen i uke 16 og vært sikker fra uke 18, med første hadde jeg morkaka bak, andre gang forran, nå vet jeg ikke hvor den er, men mistenker at den er forran siden jeg ikke kjenner noe enda.

Kjenner masse, og lurer på om det er babyen jeg har kjent helt siden uke 15. Men synes det virker veldig tidlig også, da, så er ikke bombesikker. Morkaken er på bakre vegg og jeg er andregangsfødende

Ja nå jeg kjenner jeg liv hver dag, og det er en så deilig følelse <3 Men kjenner det mest om kvelden. Jeg er 19+1 i dag

Back
Topp