Kjenner dere livmoren?

Ja. Hvis man trykker litt ned over skambeinet, kjenner man den!

For tidlig her enda, er bare 8+5. Begynte å kjenne den i uke 12 forrige gang :shy:

Jeg tror min allerede kjennes halvveis over skamben og mot navle ! Men er usikker. Spent på om jordmor måler det på mandag eller om det er for tidlig. Er flergangsfødende.

Tror jeg har kjent den en ukes tid ja, rett over symfysen. Er 11+0 i dag.

Jeg kjenner den ikke, hele magen kjennes liksom lik ut :D Hvordan skal den kjennes ut? 12+1 i dag.

Jeg kommer ikke til å kjenne den på en stund, siden livmoren min er bakovervendt :confused:

Jordmor kjente min noe under navlen når eg var 10+2, men når ho skulle vise meg kjente eg ingenting... Er bare mykt?

Klarte aldri å kjenne den forrige svangerskap (altså før magen åpenbart vokste da), men en dag lå jeg på sofaen og løftet på genseren, og der var det plutselig en liten kul som stakk opp mellom hoftebena (bare en lite kul på midten av magen, men med høyden til hoftebena). Veldig gøy som førstegangs!

Jeg var så bekymret i mitt siste svangerskap, fordi jeg ikke fant livmoren. Så var jeg til jordmor i uke 13, og livmoren min var allerede oppe ved navlen! Så om du har vært gravid før, så kan det være den er lenger oppe enn symfysen :)

Kjente du den like tidlig på første graviditet også, mtp at du har bakovervendt livmor?

Hmm. Er 16år siden så klarer ikke å huske hvor tidlig jeg kjente den da. Hehe
Nå har jeg en på litt over 2 år og mistet i uke 13 i fjor også. Så kjenner nok livmoren lettere pga det tenker jeg. :)

Hmm. Er 16år siden så klarer ikke å huske hvor tidlig jeg kjente den da. Hehe
Nå har jeg en på litt over 2 år og mistet i uke 13 i fjor også. Så kjenner nok livmoren lettere pga det tenker jeg. :)
Hehe åja, skjønner :smiley-ashamed004

Nå kjenner jeg livmoren! Jeg fikk en slags kynner i stad da jeg trente og da var det lett å kjenne hvor langt opp den går. Rett under navlen! :D

Back
Topp