Jeg er 10+6 nå og klarer ikke å kjenne livmoren enda. Når skal man kunne kjenne denne? Og hvordan gjør man det på best mulig måte? Jeg er begynt å gå rundt med en dårlig følelse Kvalmen gikk over i uke 9.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skjønner ikke det med å kjenne livmoren. Jeg kjente aldri hvor den var i forrige svangerskap og ble like overrasket hver gang legen fant toppen av den helt frem til jeg fødte Samme denne gangen. Jeg kjenner at det er noe som vokser, men får ikke tak i hvor det er. Jeg har litt magepolstring, men ikke SÅ myeJeg er 10+6 nå og klarer ikke å kjenne livmoren enda. Når skal man kunne kjenne denne? Og hvordan gjør man det på best mulig måte? Jeg er begynt å gå rundt med en dårlig følelse Kvalmen gikk over i uke 9.
Ja det er akkurat det samme med meg, er andregangs og forventet at ting skulle skje litt raskere da vår første bare er 11mnd endaJeg har hørt at 2. Gangs så kommer den opp litt før, men jeg kjenner absolutt ingenting.. Kjenner at det er noe der inne når jeg ligger på magen men når jeg ligger flatt på ryggen så er det helt flatt, og går innover liksom er 10+6.. Når jeg var gravid sist så kom "kulen" når jeg lå på ryggen i ca uke 14.. Litt engstelig siden jeg er andregangs og ikke ser noe enda, da jeg var sikker på ting ville gå raskere nå men får bare være tolmodig
Da skal jeg prøve det i morgen tidligBegynte å kjenne den først i uke 12, når jeg lå på rygg i senga med full blære