Kjenner dere livmoren?

Nebula

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Når jeg ligger flatt om morgenen, kjenner jeg toppen av livmora en fingerbredd eller to nedom navlen. Etter det jeg har lest så skal ikke livmora nå navlehøyde før i uke 21 eller noe slikt, mens jeg er i uke 14 og allerede nærmer meg :) kan være fordi dette er tredje gang, men jeg kjenner kulen veldig godt. Flere som Kjenner?
 
Ja den har jeg kjent over skambenet siden uke 9-10. Nå er den ikke langt fra navlen :) er 14+1. Andregangsfødende, men 3 gangen gravid i år så sikkert derfor
 
Ja, tror det hvertfall. Er noe hardt der jeg ikke har kjent før hvertfall :)
 
Kjenner det jeg også nå! Men først denne uken (uke 15) jeg begynte å kjenne det. Jeg er førstegangs fødende da
 
Når jeg ligger flatt om morgenen, kjenner jeg toppen av livmora en fingerbredd eller to nedom navlen. Etter det jeg har lest så skal ikke livmora nå navlehøyde før i uke 21 eller noe slikt, mens jeg er i uke 14 og allerede nærmer meg :) kan være fordi dette er tredje gang, men jeg kjenner kulen veldig godt. Flere som Kjenner?

Akkurat det samme som hos deg, også 3. gangs [emoji4]
 
Jaa kjenner tydelig på morgenen. Koselig! [emoji2]
 
Jeg kjenner bare kulen på morgenen før jeg har tissa. Da ligger den egentlig ganske høyt oppe midt mellom skambeinet og navlen. Men etter dobesøk så forsvinner den helt igjen og kjenner den ikke noe mer i løpet av dagen. Er 13 uker i morgen og 3 gangsfødende så hadde trodd den skulle komt opp for lenge siden.
 
Jeg har ikke turt å kjenne etter, er liksom litt redd for å klemme for hardt på babyen. Men det er ingen tvil om at jeg er gravid når du ser magen, den syns godt!
 
Back
Topp