Kjenner dere livmoren?

Lille_my_89

Elsker forumet
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Påskekyllingene 2020
Har lest at man ikke kan kjenne livmoren før rundt uke 12, men er det noen som kan kjenne den allerede nå?

Jeg aner ikke hva jeg kjenner etter, og hvordan det skal kjennes ut:p Mener å ha lest at de som har født tidligere kan kjenne det en del tidligere eventuelt.

Utenfra da eller kjenne at det strekker :) jeg "inbiller" meg at jeg kan kjenne toppen rett ved skambenet, men er ikke sikker :P

Utenfra da eller kjenne at det strekker :) jeg "inbiller" meg at jeg kan kjenne toppen rett ved skambenet, men er ikke sikker :p

Skulle være et spørsmålstegn der, men jeg får vist ikke redigert innlegget ..

Jeg har kjekt livmoren et par uker. Er 7+3 i dag.
Men det er ikke kanten av den.
Når jeg ligger på rygg kan jeg kjenne akkurat som små kynnere og at jeg får en bul ved siden ac det høyre hoftebenet. Den er veldig tydelig og slipper lett.
Men nå er jeg 5 gangs.. eller 7 gang om jeg regner med de jeg har mistet...

Jeg kjenner ikke, har en fra tidligere, men fødte for snart 6 år siden.

Jeg finner ikke symfysen(skambenet). Føler jeg kjenner en liten kul ved siden av høyre hofteben, men vet ikke om det er livmoren [emoji85]

Utenfra da eller kjenne at det strekker :) jeg "inbiller" meg at jeg kan kjenne toppen rett ved skambenet, men er ikke sikker :P

Var utenpå jeg tenkte:) jeg er heller ikke sikker på om det er det jeg kjenner. Blir spennende, tenkte å spør jordmor på torsdag:)

Vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter...

Og så har jeg litt ekstra, så da er det kanskje vanskeligere å kjenne... ;)

Jeg kjenner den ikke. Vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller, men [emoji28]

Jeg kjenner ikke enda, men jeg syns det er ekkelt å trykke nederst på magen fra før. Prøvde i går, men ble uvell :p

Jeg kjenner ikke enda, men jeg syns det er ekkelt å trykke nederst på magen fra før. Prøvde i går, men ble uvell :p

Den lille kulen jeg kjenner må jeg ikke trykke for å finne. Men er hvis vanligst å kjenne den fra uke 12 eller senere:)

Hva kjenner man etter? Kjenner noe hardt, men det kan være magemusklene og? ser ikke noe som stikker opp når jeg ligger heller :(

Hva kjenner man etter? Kjenner noe hardt, men det kan være magemusklene og? ser ikke noe som stikker opp når jeg ligger heller :(

Min kjennes ut som en ballong, litt motstand men myk. Hos meg så ligger den litt på høyresiden ved siden av hoftebenet. Kan så vidt se en liten liten kul[emoji85] mannen min ser den ikke [emoji12]

Back
Topp