Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
er i uke 11+5 i dag, og har allerede fått antydning til mage. Sånn helt nederst under navlen. Men jeg kjenner ikke kanten på livmoren enda... Kan det være at den ikke har kommet opp enda? At det bare er luft i babymagen enda? Herlighet blir jo helt paranoid! :/
Skjønner ikke at dere klarer å kjenne livmoren jeg blir helt kvalm bare av tanken! Er 11+5 selv, og kjenner ikke noe livmor der nede. Men jeg vet jo ikke hvordan det skal kjennes ut da må dere trykke innmari hardt?
Jeg aner ikke hva jeg kjenner, men det er veldig "oppfylt" der nede. Nå har jeg ikke pleid å trykke der så ofte da... Så det er ikke lett å si om noe er forandret annet enn all lufta som gjør at jeg ser høygravid ut.
Jeg syns definitivt jeg kjente en slags ganske hard ball nederst i magen forrige dagen da treåringen kravla rundt oppå meg men når jeg har prøvd å kjenne selv har jeg ikke funnet noe. Tør muligens ikke trykke hardt nok? Eller på feil sted?
Når jeg ligger på ryggen kan jeg kjenne livmoren rett over skambenet. Magen min er ellers oppblåst og større enn normalt. Blææ Gleder meg til det blir skikkelig babymage
Jeg tror også jeg såvidt kan kjenne livmoren. En slags tapp som er litt hardere rett over skambeinet. Har kjent der jevnlig i to-tre uker, så er ganske sikker på at det har endret seg
Full urinblære skal vel kunne dytte livmoren litt frem, så kan godt tenkes det er den du kjenner såvidt jeg har forstått, Luus
Dette er mitt andre svskap og sist fikk jeg "mage" tidlig, men det var nok bare luft, for denne gangen er jeg ikke så oppblåst og har fremdeles ikke antydning. Det vanlige er jo fortere mage andre gangen. Men keg kan seff slippe magen helt ut og se gravid ut, men det har jeg alltid kunnet, selv før jeg fikk barn Trekk inn magen foran speilet om morgenen når en som regel er relativt luftfri, så ser man vel om det er babymage eller luft