Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor i alle dager skal du finne den????? Om du skal til jm neste uke kommer hun til å kjenne etter den hu og da forteller ho deg hvor toppen av den er. ikke noe poeng i å drive å klemme etter den, den er der og etterhvert blir du drittlei hele livmora di! ;-)) jeg våknet i natt av at den drev å strakk seg. hadde vondt i hele mageregionen. er ikke nevneverdig glad i min livmor!*Cake-Pop* skrev:
Aksu skrev:
Hvorfor i alle dager skal du finne den????? Om du skal til jm neste uke kommer hun til å kjenne etter den hu og da forteller ho deg hvor toppen av den er. ikke noe poeng i å drive å klemme etter den, den er der og etterhvert blir du drittlei hele livmora di! ;-)) jeg våknet i natt av at den drev å strakk seg. hadde vondt i hele mageregionen. er ikke nevneverdig glad i min livmor!*Cake-Pop* skrev:
Hahahah :-) Nå fikk jeg meg en god latter, trengte det i grunn! Takk :-D
Vet ikke hvorfor jeg vil finne den jeg, er nyskjerrig på alt :-p Første svangerskap, er 13+2 i dag, og lurer fælt på alt og ingenting da jeg ikke føler meg spesielt gravid lenger.
Skjønner at du ikke er så glad i din livmor ja, får vel la min være i fred jeg også da - så jeg ikke blir drittlei hele livmora mi ;-p
hehehe, ja jeg slutta å bry meg når livmora kom lengre opp sist ;) og det kommer jeg nok til å gjøre denne gangen også.*Pira* skrev:
Jeg kjenner også min best om morran, før jeg har vært på do! da kjennes en tydelig kul når jeg ligger på rygg. Lurer på om urinblæra presser den frem, for når jeg har vært på do så kjenner jeg den ikke like godt. Heller ikke uvanlig at den ligger litt mot den sida jeg har ligget på.