Kjenner dere livmoren eller er det for tidlig ?

hmm..håpe2018

Elsker forumet
Novemberlykke 2018
Er det noen som kjenner livmoren nedi magen ? Tenkte liksom at jeg burde kunne kjenne øverste kant på den, eller som en liten klump der nede på yttersiden av magen. ..hmm. husker ikke nåtid jeg kjente den sist.

Jeg gjør, og har allerede gjort det i mange dager.. tipper jeg var 4+4 første gang. Er 5+4 i dag.
Nå er jeg 5 gangs da, så tenker at livmoren vokser fortere får hver gang.

Når jeg legger meg i senga og på rygg er det som om jeg får en bul ved siden av hoftebenet på høyre side.
Kan kjenne at den spenner seg. Det betyr jo ikke at babyen vokser så mye fortere, bare livmoren som er tidlig ute ;)
Jeg er veldig tynn akkurat nå, bare 48 kg og har til vanlig er søkk i magen når jeg ligger på rygg, så dermed veldig lett å kjenne det.

Om jeg får fullføre svangerskapet så bikker jeg minst 80 kg før fødsel :P Har enorme vektøkninger i svangerskapet, men det var en avsporing ;) :P

Jeg kjenner, men er 3 svangerskap forholdsvis tett.. også er jeg veldig tynn til vanlig (jeg veier 49kg nå), så pga vekta og antall svangerskap så tror jeg at den kommer fortere fram

Takk for svar dere :)må vell bare vente litt på å finne kanten, selv om jeg blir litt bekymret siden dette er svangerskap nr 4. Får liksom lyst å kjøpe en test bare for å se om krysset er stekt.. Haha. Fikk jo 3+på digital i forrige uke.. så det skjer nå noe nedi der..

Men en annen ting, er det sånn at alle gravide skal opp til ett vist nivå hcg, når man er gravid ..eller er det varierende hvor høyt det høyeste hcg nivået blir?

Back
Topp