Kjenner dere livmora?

Militærfrue91

Elsker forumet
Novemberlykke 2016
Igår kveld prøve jeg å kjenne etter livmoren, og endelig tror jeg at jeg faktisk kjente den. Kjente den tidligere nå, enn med storesøster :)
9+2 idag

Har dere kjent den og når gjorde dere det?

Igår kveld prøve jeg å kjenne etter livmoren, og endelig tror jeg at jeg faktisk kjente den. Kjente den tidligere nå, enn med storesøster :)
9+2 idag

Har dere kjent den og når gjorde dere det?

Har ikke helt skjønt hvor jeg skal leite etter livmoren :-/

Ja, den bikket over skambeinet i uke 6... Den er massiv til være så tidlig! JM ble sjokket hun, haha! Er heldigvis bare én inni her :)

Den rekker ikke opp til navlen på veldig lenge ennå, den ligger et sted bak skambeinet. Begynner vel så snart å krype opp over kanten :) Det gikk lang tid før jeg kjente noe til den selv forrige gang

Jeg tror jeg kjenner den om morgenen når jeg ligger på ryggen i sengen og blæra er full. Tror jeg var ca 12-13 uker når jeg kjente det med første mann. Nå er jeg 9+1.

Ja, men usikker på om den har vært helt borte siden sist, så vet ikke når den kom. Men nå har jeg to barn fra før, så da kommer den nok fort.

Har ikke kjent noe særlig etter :-)

Ikke tenkt over at jeg kan kjenne etter, men sikkert for tidlig enda, får vente litt. Så jeg ikke klemmer på milten eller blindtarmen... Ikke godt å si :p

Kan ikke si at jeg kjenner akkurat livmora, men jeg er utrolig øm i hele området over skambeinet fra venstre til høyre side. Er det fordi den er på vei opp? Er 10 uker på Torsdag :)

Nei, ikke enda. Det sies at den ikke kryper over skambenet før uke 12. Men jeg har hørt fra andre flergangsfødende at de har merket den før.
Noe som egentlig er rart ettersom at den ikke vokser fortere. Det er det kun magen som gjør ettersom at musklene ikke trenger å være like sterke som før. :)

Back
Topp