Kjenner dere liv?

M-40229578

Flørter med forumet
Hei!
Jeg er straks kommet til uke 12, og mener jeg kjenner liv nesten daglig. Bevegelse og svake spark, spesielt når jeg legger meg ned. Har kjent det i ca. 10 dager allerede.
Det virker veldig tidlig.
Med forrige graviditet kjente jeg første tegn til liv uke 12 og daglig fra uke 16.
Har livmor som ligger bak mot ryggen.

Noen flere som kjenner liv og eventuelt hvor tidlig har du kjent det?

Jeg er kjempe usikker på om det er det jeg kjenner eller ikke enda! Føler noe, men vet ikke om det er baby eller noe annet:shy: Sist merket jeg det tydelig i uke 16 hvertfall.

Kjenner absolutt ingen ting bortsett fra det som skjer i tarmene. :hilarious: Det som er gøy er at på ul forrige var baby superaktiv, så tydelig at den strakk ut beina og sparket i retning blæra mi flere ganger... Men jeg kjente ingen ting, er så rart :wideyed: Har morkaken foran og ikke mye fett på magen så er vel bare litt for tidlig for min del.

Kjenner absolutt ingen ting bortsett fra det som skjer i tarmene. :hilarious: Det som er gøy er at på ul forrige var baby superaktiv, så tydelig at den strakk ut beina og sparket i retning blæra mi flere ganger... Men jeg kjente ingen ting, er så rart :wideyed: Har morkaken foran og ikke mye fett på magen så er vel bare litt for tidlig for min del.
Det samme her..mye luft aktiviteter i tarmene..bobler etc.

Kjenner mange nye fornemmelser i mage, tarm og livmor. Usikker på hva som er hva, men har ikke hatt noen sikre bevegelser fra foster enda.

Jeg er 10+3 og syntes jeg kjente noe i dag. Konkluderte med at det nok måtte være innbilning. Kjente liv i uke 15 ish sist

Jeg er 11+4 ca, og jeg har kjent det på dag nummer tre nå. Det er i hovedsak litt til venstre for navelen. Føles som om noe kiler meg på innsiden :hilarious: Litt usikker de første gangene, men nå er jeg sikker!

Gleder meg til å kjenne! Kjente i uke 12 sist, og nå er det jo nummer to, så håper jeg kjenner det litt på samme tid :Heartred

Sånn smått! Kjenner ikke så mye kun fra baby, men jeg kan finne baby med en hånd og hvis jeg da dytter sakte inn kan jeg kjenne at babyen snur seg i hånda mi hvis ryggen ligger mot magen min. Hender baby dytter litt tilbake. Veldig sær følelse, men fint å føle at jeg oppnår kontakt :love017 15+0 nå, så det nærmer seg når jeg kjente liv fra storebrødrene ❤️

15+0 i dag, kan kjenne en slags romstering innimellom, tenker det er baby som snur seg eller gjør små bykst. :Heartpink Fortsatt langt nede, rett over skambenet! Kjenner det best når jeg ligger på siden faktisk!

15+0 i dag, kan kjenne en slags romstering innimellom, tenker det er baby som snur seg eller gjør små bykst. :Heartpink Fortsatt langt nede, rett over skambenet! Kjenner det best når jeg ligger på siden faktisk!
I går kjente jeg min over navelen, jeg var veldig overrasket over at lille har plass i så mye av magen. Hvis jeg får kynnere blir livmoren hard og går opp til navelen ca hvis jeg ligger. Tredje baby da, mulig det har noe å si? Veldig gøy at du også kjenner :love017

10+6, men er ganske sikker på at jeg kjente en liten fiskehale for første gang. Andregangsgravid. Hadde morkaken på fremsiden av livmoren forrige gang, og det tok lang tid før jeg kjente liv da.

Ingenting enda. Ser jeg skrev i graviddagbok med første at jeg kjente spark/bevegelse i uke 19, og i uke 17 med nr 2. :happy:

Sist svangerskap ser jeg at jeg kjente bevegelse rundt uke 15/16, spent på om jeg kjenner noe tidligere nå i det tredje svangerskapet :-)

Back
Topp