Kjenner dere liv?

Aa3

Blir kjent med forumet
Noen som har begynt å kjenne liv i magen ennå? Er 17+6 idag og syns jeg har kjent bevegelser helt nederst i magen, da spesielt på kveldstid eller etter å ha spist:love017
 
Jeg har kjent liv i flere uker :Heartred
 
  • Liker
Reactions: Aa3
Har kjent liv siste uken/halvannen uke. Er 18+4 nå. Svakt i starten, men nå siste par dager er de blitt litt sterkere. Fikk vite i går at jeg har morkaken på fremsiden, så kunne i teorien tatt lenger tid før jeg kjente noe, men mye liv nå (ikke hele dagen og ikke noe fast mønster da) :dummy1: Mest når jeg legger meg på sofaen etter aktivitet, og etter mat.:happy:
 
Kjent liv siden uke 14, nå er jeg 18+2 ❤
 
Ja begynte å kjenne litt liv denne uken. er 17+4
 
Har begynt å kjenne bevegelser og spark utenpå magen også nå 18+4 ❤
 
Kjenner liv nesten hver dag nå, men det er fortsatt bare sånn «bobling» :) Var hos jordmor i går og ho hørte masse sparking, så det er nok en aktiv liten krabat inni der❤️ 16+5
 
Jeg er gravid for tredje gang og er 15+3 i dag og kjenner fortsatt ikke liv Har kjent noe innimellom som kan være bevegelser, men er ikke helt sikker. Begynner nesten å bli bekymret:nailbiting: var på ultralyd uke 13+2 og da var det en frisk og aktiv gutt der.
 
Jeg er gravid for tredje gang og er 15+3 i dag og kjenner fortsatt ikke liv Har kjent noe innimellom som kan være bevegelser, men er ikke helt sikker. Begynner nesten å bli bekymret:nailbiting: var på ultralyd uke 13+2 og da var det en frisk og aktiv gutt der.
3 ganga her også, usikker om jeg har kjent noe selv. Er 15+6 idag og vært smått bekymret selv men har doppler hjemme og hørte med den da jeg var 15+2 og var ingenting galt da så det blir vell ila neste uke vil jeg tro :Heartred

Med 2.mann kjente jeg liv i uke 13-14 så uvant og ikke kjenne enda.
 
3 ganga her også, usikker om jeg har kjent noe selv. Er 15+6 idag og vært smått bekymret selv men har doppler hjemme og hørte med den da jeg var 15+2 og var ingenting galt da så det blir vell ila neste uke vil jeg tro :Heartred

Med 2.mann kjente jeg liv i uke 13-14 så uvant og ikke kjenne enda.
Betryggende å høre at det ikke bare er meg! Har egentlig soppkurv jeg også, men lånte den bort for noen mnd siden så må nesten ha den tilbake
 
Betryggende å høre at det ikke bare er meg! Har egentlig soppkurv jeg også, men lånte den bort for noen mnd siden så må nesten ha den
3 ganga her også, usikker om jeg har kjent noe selv. Er 15+6 idag og vært smått bekymret selv men har doppler hjemme og hørte med den da jeg var 15+2 og var ingenting galt da så det blir vell ila neste uke vil jeg tro :Heartred

Med 2.mann kjente jeg liv i uke 13-14 så uvant og ikke kjenne enda.
Mente selvfølgelig Doppler, ikke soppkurv:laughing002
 
Begynte å kjenne liv i uke 14/15. veldig lite og sjeldent først. Gikk dager imellom.
Nå kjenner jeg hver dag :) 17+3:Heartred
Er 3 gangs og liten/slank. Vet ikke om det har så mye å si.
 
Har kjent liv daglig i ca en uke nå, 19+6 i dag :) Kjente for første gang for flere uker siden, men så stoppet det opp en stund. Kan nå også se det fra utsiden innimellom, og tror han er en turner, for i går holdt han skikkelig på og på et tidspunkt så magen min helt skjev ut, som at han liksom "stakk ut" mot venstre side :wacky:
 
Er 21+2 i dag, ikke kjent liv siden fredag! Bør jeg være bekymret? Var sånn forrige helg også, var hos jordmor forrige mandag og hørte hjertelyd, men da lå han såpass langt inn og vanskelig til at det kunne være derfor jeg ikke kjente liv. Leser på nett at en ikke trenger kjenne liv hver dag før etter uke 24, men slår meg ikke helt til ro med det. Hva hadde dere gjort?
 
Er 21+2 i dag, ikke kjent liv siden fredag! Bør jeg være bekymret? Var sånn forrige helg også, var hos jordmor forrige mandag og hørte hjertelyd, men da lå han såpass langt inn og vanskelig til at det kunne være derfor jeg ikke kjente liv. Leser på nett at en ikke trenger kjenne liv hver dag før etter uke 24, men slår meg ikke helt til ro med det. Hva hadde dere gjort?
Jeg hadde brukt doppler hvis du har? Hvis ikke så skader det jo ikke å ringe helsestasjonen og høre om du kan komme inn for å høre? Hvis du kjente daglig og det plutselig har blitt stille så skjønner de sikkert hvorfor du er bekymret. Men det er sant at man ikke skal kjenne noe hver dag enda:happy:
 
19+2 med nr 3, men morkake mot magen denne gangen. Har kjent daglig liv i ei uke ca. nå, flere ganger om dagen. Det er så koselig <3 De andre svangerskapene har jeg kjent liv mye tidligere (altså fra uke 14/15-ish), men sporadisk så klart. Men det var tydelige dult og bevegelser som dukket opp her når de først kom :)
 
Jeg kjenner ikke så mye liv, er 20+3 idag. Men har fått beskjed om at jeg har morkaken foran og det da kan ta noe lenger tid fordi morkaken fungerer som en støtdemper. Gleder meg til å kjenne tydelig liv hver dag
 
Back
Topp