Kjenner dere liv?

Har fått to spark og så kjenner jeg litt bevegelse når jeg ligger helt flatt! Det kjennes ut som en fisk inni der! :woot::Heartpink Gleder meg til jeg kjenner det oftere og mer tydelig!! I dag kjente jeg at lille lå på venstre side, magen bulte mer på den siden, og jeg kjente noe røre seg der inne. Så fascinerende!

Har fått to spark og så kjenner jeg litt bevegelse når jeg ligger helt flatt! Det kjennes ut som en fisk inni der! :woot::Heartpink Gleder meg til jeg kjenner det oftere og mer tydelig!! I dag kjente jeg at lille lå på venstre side, magen bulte mer på den siden, og jeg kjente noe røre seg der inne. Så fascinerende!
Fantastisk!! Gleder meg til å kjenne :sad010:Heartred

Har kjent et par uker her nå, og endelig begynner de å bli noooe sterkere slik at jeg tørr tro at det virkelig er det jeg kjenner også :) Tredjegangs, 18+3 :happy:

i går kveld kunne pappaen Og jeg selv for første gang kjenne så vidt små dult på utsiden til og med:happy:
Fikk vite på OUL nå i går av morkaka lå å sperret for på fremsiden her også, så det forklarer nok litt hvor jeg har kjent og at det ikke har vært mer :) Sitter jobaldrini ro på dagtid heller, så tror det og gjør mye for at det ikke er «mer liv»! :dead::wtf::happy:

Back
Topp