Kjenner dere liv?

Sykkelfrue90

Andre møte med forumet
De siste dagene har jeg virkelig begynt å kjenne liv! Er gravid med mitt andre barn, og syns det er såå koselig å kjenne liv allerede nå ❤️ har kjent litt smått i ca en uke, men idag kunne jeg også kjenne det på utsiden er 17+2 idag.

Så koselig! Fikk beskjed om at pga morkakas plassering kunne det ta litt lenger tid før jeg kjente noe, men følte liv en dag forrige uke og for andre gang tidligere i kveld ❤️ Utrolig god følelse :joyful: 16+4

er nok for tidlig her, baby er for liten til å kunne avgi bevegelser som jeg kjenner:/ men tipper rundt uke 18-19 kjenne jeg litt❤️

Kjente tydeligere bevegelser i går, 14+5:love017

Jeg tror jeg kjenner noe, men samtidig klarer jeg ikke helt å tro det er det jeg kjenner :p Jeg er jo førstegangs, har litt ekstra rundt magen og bare 17+4, det skal jo godt gjøres å kjenne noe da? :eek: Jeg kjenner ikke disse sommerfuglene eller fiskehalene det står om rundt omkring, men mer dult og en leamusaktig følelse. Har kjent dette tydeligere og tydeligere en ukes tid nå, så får jo følelsen av at det er lille som sparker selv om det er vanskelig å tro på :p

Er 17+3, og har kjent liv i litt over en uke❤️ Er tredjerangs, så tror man kjenner det litt tidligere da når man vet hvordan det kjennes:-) Begynte med små «stryk», men nå kjenner jeg små «dult»❤️ Gleder meg til å kjenne det tydelig hver dag, er så mye trygghet i det❤️

Kjenner små spark når jeg slapper av på kvelden. Ellers en veldig rar følelse iblandt, tror kansje det er når hun snur seg rundt. :Heartred 18 uker idag.

Kjenner små spark når jeg slapper av på kvelden. Ellers en veldig rar følelse iblandt, tror kansje det er når hun snur seg rundt. :Heartred 18 uker idag.
Den rare følelsen der tror jeg også jeg har kjent, men synes den er veldig vanskelig å beskrive :p Tror også det er når lille snur seg :)

Har kjent i litt over en uke, men bare innvendig❤️ Er 16+0 i dag, og tredje svangerskapet❤️

Har morkake foran men har kjent liv regelmessig fra uke 16+0 :Heartred

Er 18+1 og kjenner ikke noe liv enda, tror jeg iallefall:bored: jeg aner ikke hva jeg skal kjenne etter og har generelt mye luft for tiden så vet ikke om det bobler av luft eller babyen :joyful: Er førstegangsfødende og har morkaka foran så derfor tar det nok litt lengre tid.

18+0 og tror ikke jeg kjenner noe jeg heller egentlig. Da er det isåfall noe som lett kan forveksles med at det bobler eller rumler i magen. Har morkaken foran, fikk jeg vite idag.

16+2 og noen kvelder siste uken har jeg lurt på om jeg kjenner noe romstering inni der. Men veldig usikker på om det er det eller luft, så gleder meg til å bli sikker;) Hadde morkaken foran sist, og da har jeg notert at mannen kjente første lille sparket i uke 21 (og jeg kjente det jo innvendig før han kunne kjenne det på utsiden, men har visst ikke skrevet ned nåro_O).

18+2 i dag, usikker på om jeg har kjent liv. Er førstegangs så synes det er vanskelig å vite hva jeg skal kjenne etter. Morkaka mi ligger forran, så det gjør vel at jeg kanskje ikke kjenner så mye enda. Gleder meg til å kjenne mer liv :Heartblue

Små dult når mini sitter/ligger på fanget, men ikke vær dag enda :)

Samboer prøvde i dag å legge øret inntil magen min for å se om han klarte å høre hjerte til babyen... han kjente da et spark. Kjente ikke noe selv akkurat da, men like etterpå kjente jeg et «dult» innenfra :smiley-angelic003 Kjempe spennende å begynne å kjenne liv. Er 17+6 i dag.

Har kjent et par uker her nå, og endelig begynner de å bli noooe sterkere slik at jeg tørr tro at det virkelig er det jeg kjenner også :) Tredjegangs, 18+3 :happy:

i går kveld kunne pappaen Og jeg selv for første gang kjenne så vidt små dult på utsiden til og med:happy:

Tror jeg har kjent små bevegelser de siste dagene. Er så vidt jeg legger merke til de, så kan godt være luft også. Samtidig synes jeg disse bevegelsene er svakere og lager ikke lyd til sammenligning med når det er luft og tarmer som holder på:rolleyes: Og de er mer frempå nede på magen enn når det er luft som beveger seg, da kan jeg merke det flere plasser i mageområdet. Er 16+3 nå og førstegangs så umulig å si!

Back
Topp