• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Kjenner dere liv?

Ninni73

Flørter med forumet
Lurer bare på om det er andre som har begynt å kjenne masse liv? Jeg kjenner jaffal masse liv der inne nå, der er sånn jeg lurer på om det er mer en en der inne[:D] For jeg er blitt så stor og nå, mye større en de andre gangene..... hum lurer på om jeg får bestille meg priv UL, for skal ikke før 20.mars.....og det er leeeeenge det. Noen som har bestilt priv? går det raskt å få time?????

Jeg vet ærlig talt ikke....
Jeg kjenner noe som KAN være liv.... men synes ikke helt det passer med 'sommerfuglvingene' som folk har beskrevet før.
Jeg kjenner akuratt som et 'sug' i magen (Som om man kjører karusell - bare ikke så strekt).. ikke noe jeg har kjent tidligere...
Kjenner det noen ganger etter jeg har lagt meg, og både i går og i dag helt plutselig mens jeg så på TV...
Kan det være liv???

Ja det hørtes ut sånn ja...[:)] sånn var det hos meg og i begynnelsen, kjente det godt igjen fra tidligere så jeg er ikke i tvil. Det er så rart att når en tenker på barnet så kjenner jeg det plutselig, som om det er en bekreftelse fra h*n der inne om att det er "meg" du kjenner..... rart????? hihi....... kjempespennende tid, selv om dette er mnd med bare venting og atter venting[;)]

Ah!! da tolker jeg det som at det er liv jeg kjenner! I så fall har jeg faktisk kjent det i et par uker allerede! Det stemmer veldig godt med plasseringen av livmoren, så jeg tror vel egentlig at det er det - men det er jo en helt ny erfaring!
[:)]
Det er en underlig tanke at det er et barn der inne!

Jeg kjenner ikke noe liv enda.

____
Termin 120806

Back
Topp