Kjenner dere liv?

Manga84

Første møte med forumet
Jeg er førstegangsgravid i uke 17+3. Har ennå ikke kjent noe særlig (tror jeg da). Venter spent, skal bli hyggelig å kjenne det første spark. Når begynte dere å kjenne? Hva skal man kjenne etter? :)

Jeg begynte nå siste uken å kjenne det. Uke 16/17. Er litt bobling, men kjenner igjen at det ikke er luftbobler. Vanskelig å forklare. Kjente også ved en anledning for en uke siden det man kaller for "fiskehalen". Enda vanskeligere å forklare, men da det skjedde skjønte jeg hva alle snakket om. Er mest på dagtid jeg kjenner det, og kan ikke si det er kjempeofte eller kjempetydelig!

jeg vet ikke helt jeg, tror selv jeg har kjent noen ganger men tør nesten ikke og tro det?Er 17 uker i dag, så håper att det er den lille jeg har kjent:)

Er annengangs, og jeg kjenner noen små dult nå ja:) er 15 uker i dag:)

Er 17 uker pluss noen dager, har ikke kjent noen ting enda jeg. Aner ikke hva jeg skal kjenne etter heller så bekymrer meg ikke akkurat :) kjenner det når jeg kjenner det :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har begynt å kjenne noen små bevegelser, er veldig svakt og hadde nok ikke lagt noe særlig merke til det om jeg ikke hadde vist hva det var :) er andregangs og 17 uker på vei :)

kjente 2 tydelige dult, og forsto endelig hva som ble ment med boble som "sprakk" i magen. Men ikke kjent noe siden. de siste dagene, har jeg i grunn følt meg veldig lite gravid.

Kjentes ut som jeg kjente noe mandag :-) 14+5 på vei. Men kan jo ikke si det sikkert da :-)

Back
Topp