Kjenner dere liv?

^Yakine^

Glad i forumet
Ja, kjenner dere liv? Jeg kjenner litt liv innimellom, og det er kjempeartig :-) Snakka med legen min om det, at jeg synes jo det er tidlig, men hun sa at det var helt sikkert babyen jeg kjente - og siden jeg har fått et barn før, sø var det visstnok vanlig å kjenne tidligere. Xn min sa at jeg kjente liv når jeg var rundt tre mnd på vei med frøkna vi har sammen og! :-) (må spørre han om hvordan svangerskapet var, da jeg har fortrengt det aller meste)

Nei gjør ikke det (er jo bare 11 uker), men gleder meg veldig, og det er nok ikke sååå lenge til!!

Jeg begynte å kjenne det i uke 13 med førstemann, og var helt sikker i uke 15. Men da visste jeg jo ikke hva det var,s å kunne ikke være helt sikker før da.

Jeg hadde morkaka bak og det har jeg nå også. Og dennegangen kommer jeg jo til å vite hva det er, så GLEDER MEG!!! :D

Det er så herlig!! :-D samboern er litt misunnelig da, men han skal da tidsnok få kjenne han og :-D vi er så heldige som får oppleve dette!

Kjennes ingenting jeg nei.. kan du prøve å forklare hvordan det kjennes ut? Aldri vært gravid før jeg..så er vel kanskje derfor jeg ikke kjenner noe heller, fordi jeg ikke har erfart det før? 

Det kjennes jo forskjellig ut fra dame til dame, men jeg kjente først bobler helt nede ved skambeinet. Og de flyttet seg ikke, slik som de ofte gjør dersom det er luft ;) Noen beskriver at det er som fiskehaler som slår da. Etterhvert kjenner man at sparkene blir sterkere, og mye mer tydelig :-) ofte kjenner man det etter man har spist eller drukket noe søtt :-) jeg ble helt sikker at det var det jeg kjente etter jeg hadde spist min mors sjokoladekake :-D

ja, kjenner liv innimellom :) ganske tydelige dult. Mye enklere å vite hva jeg kjenner denne gangen... Sist var jeg ikke helt sikker før 18 uker, og noen dager etterpå kjente både jeg og sambo det på utsiden av magen, så kunne nok kjent tidligere om jeg hadde visst hva jeg skulle kjenne etter :)

Ja tror jeg begynner å kjenne litt liv... Men er ikke så ofte ennå, så blir jo sånn at en lurer på om det er luft eller babyen.. :-) Men er ganske sikker på at det er babyen..
Håper det begynner å bli mer regelmessig og oftere snart.. Er utålmodig på å kjenne den lille der inne.. :)

Kjenner ingenting ennå, da jeg kun er 11+2.. men håper at jeg begynner å kjenne liv innen september er over...:) kjente liv ganske tidlig sist. Vil si d kjennes ut som en blanding av luftbobler og leamus i begynnelsen.. En annen ting er jo at det er ikke alle som kjenner liv så veldig tidlig.. Har du morkaken foran, så kjenner du jo fint lite..

Ja nå er det ikke lenger tvil om at det er babyen jeg kjenner :) denne lille er ikke fult så aktiv som sin søster for da var det masse liv i uke 14, men jeg kjenner han innimellom hver dag :)

Tja! jeg kjenner jo noe inni der, men jeg tenker fortsatt at det er luft osv, jeg assa!
husker ikke hvilken uke jeg begynnte å kjenne sist, jeg! men husker det vare skikkelig irriterende :P for hver gang jeg satte meg ned så begynte han å små-sprelle helt nederst! så det kila jo så inni pokker! hahah! måtte stå hele tiden :P

Jeg er inni 14 uke og jeg kjenner liv. Har kjent fra uke uke 12 tror jeg. Det er tidlig men jeg husket hvordan det kjentes fra forrige gang. Det er skikkelig gøy å kunne kjenne det så tidlig!! :)

Songbird_84 skrev:
Kjenner ingenting ennå, da jeg kun er 11+2.. men håper at jeg begynner å kjenne liv innen september er over...:) kjente liv ganske tidlig sist. Vil si d kjennes ut som en blanding av luftbobler og leamus i begynnelsen.. En annen ting er jo at det er ikke alle som kjenner liv så veldig tidlig.. Har du morkaken foran, så kjenner du jo fint lite..

Haha! Luftbobler og leamus! Jeg trodde seriøst det var altfor tidlig å kjenne, en jeg TROR jeg kjenner. Ifølge mensberegninger er jeg faktisk 13 uker på vei, så kanskje det er den lille..? Det er faktisk litt som leamus!

nei men jeg gleder meg enormt til det skjer...er bare uke 14, og gravid for første gang så regner med at jeg ikke blir å kjenne noe før i oktober. men venter i spenning

Japp  kjenner tydelige  at nurket beveger seg og det gjør katta også haha den lå på magen min  her om tidligere i kveld og plutselig for den opp  og stirra skremt på magen min haha

Tror jeg kjenner litt ja, vært ganske tydelig i dag egentlig. Var på ul i uke 12, der så vi at morkaka lå bak, så hun sa at jeg nok kom til å kjenne liv ganske snart. Sist lå den forran, tror jeg var over uke 20 før jeg kjente noe...

kjenne ikkje liv,kjente det seint me begge mine så må sikkert vente ei stond enda..håpe å kjenne det før dinna gangen :-)

Nei, er bare 11+6, så er tidlig enda. Sist kjente jeg det i uke15.

Back
Topp