kjenner dere liv?:)

Kjenner ikke noe og midt i uke 14. Kjente liv sent sist gang, så får vel bare smøre meg med tålmodighet..

jeg liker å tro at jeg har kjent ett lite dult fra bebis ja

jeg mener at jeg har kjent liv den siste uka.. Men var hos legen idag og da spurte han om jeg kjente liv. Da svarte jeg ja, en ukes tid.. Da lo han av meg og sa det ikke gikk.. Men mener nå jeg gar kjent jeg da men.. Vet jo hva jeg skal kjenne etter:)

Ja, jeg tror det. Er snart 14 uker og annengangs!

Har vel kjent liv fra ca uke 13, men kjenner det ikke hver dag, når er det vel to dager siden jeg har kjent noe

Har vel kjent liv fra ca uke 13, men kjenner det ikke hver dag, når er det vel to dager siden jeg har kjent noe

Jeg er 15 uker idag. Lurer på om jeg akkurat kjente liv. Er førstegangsgravid, så vet ikke hvordan det kjennes. Føltes som en svak poking (3 ganger kjente jeg det) noen cm. under navlen (litt mot venstre side). Vet at det ikke var luft, for det føles anderledes ut (hatt nok av det den siste tida :-P ).
Kan det være sannsynelig at det var liv fra den lille som jeg kjente?

Kanskje morkaka ligger foran!

Er 14 + 5 i dag, og har kjent morsomme hilsener siste uka emoticon

ååå.. jeg har kjent liv hver dag siden torsdag..  spesielt etter at jeg har spist og  slapper av... ååååå så koselig..

Jeg er 15 uker imorgen, og kjenner faktisk endel liv nå  (Andregangs)
Idag har jeg vært helt sikker, har kjent mange faste dult - og det KAN ikke være annet enn babyen. Moro! De ukene som kommer nå er de beste i svangerskapet og jeg gleder meg. Tror jula blir helt super - med mage og masse liv!!

Tror ikke jeg kjenner noe mn vanskli vite når jeg ikke vet hvordan d skal kjennes ut;)hehe er 16+3 så håper jeg merker noe snart;)heldige dere som har kjent noe;)

ganske sikker på at det er lille bebis jeg kjenner innimellom, men det er svakt svakt. gleder meg til skikkelige spark som kan kjennes på utsiden så mannen og sønnen vår også kan kjenne liv 

Er 13-14 uker på vei nå. Og har kjennt litt kiling innimellom ei stund nå. Og de siste par kvelden har jeg helt klart kjent lillemann på kvelden :D:D
Elsker det!!

Kjente i før uke 15 sist, da var jeg første gangs, og sambo kjente utenpå rundt uke 16. så var veldig heldig med den :D

Back
Topp