kjenner dere liv?:)

*trebarnsmor*

Forelsket i forumet
jeg er 14 uker i morgen men har enda ikke kjent liv, vil kjenne liv snart:)

Jeg har trodd at jeg har kjent litt "kiling" fra innsiden, men jeg ble litt usikker når jeg ble fortalt på ultralyd at morkaka ligger foran..

Ja, kjenner hver dag :) Er 14+2 andregangs

vitality skrev:
Ja, kjenner hver dag :) Er 14+2 andregangs

er litt urettferdig :P jeg er tredjegangs og kjenner enda ikke liv :/

Niks, kanskje litt bobling. Men ingenting tydelig. Vil også kjenne snart, men jeg er jo bare 12+5 da...

Gleder meg til å kjenne liv! I sist svangerskap kjente jeg knapt liv (veldig sjelden) pga foranliggende morkake. Var ganske ofte på CTG-måling på sykehuset den siste tiden, og de måtte gi meg MASSE saft og rugge skikkelig på magen før babyen ga tegn fra seg. Satser på at morkaken holder seg bak denne gangen :)

Jeg er 15+1 og har kjent liv hver kveld siste uken!

æ kjennte å lite sist pga. foranligganes morkake. veit ikkje kor den befinn sæ denna gangen, men håpe den e en anna plass denna gangen ;) har kjent litt, men ikkje no vældi konkret, men d e nu tili ennu ;) e 14+3. men håpe å kjenne no skikkeli i løpet av i alle fall di næste to uken ;) e såååå utålmodi å ligg kvær kveld å kjenne etter :)

På JMtimen i dag sa hun at det er vanlig å kjenne liv rundt uke 14 og utover... da jeg lurte på om det jeg hadde kjent var innbilning, sa hun at "neida, det er heeelt naturlig" så da er det liv jeg har kjent ^____^

Jeg syntes det er vanskelig å svare på egentlig.. aner ikke hva jeg skal kjenne etter Noen ganger tror jeg at det er noe, men så ender det med at jeg konkluderer at det bare var romling... Kan det være litt likt?? Sånn romling uten lyd hvis noen skjønner?? Men så kommer det gjerne litt romling med lyd etterpå, og derfor tror jeg jo at det bare er det :P hehe... Det kommer vel tidsnok noe bevegelse tenker jeg :)

Nei, er nok bare luft foreløpig. Er vel en stund til jeg merker noe siden jeg er førstegangs.

Liker å tro at det er liv jeg har kjent :-) Føler noen poker meg svakt fra innsiden, nederst i magen. Så bra at du spurte jordmor Fucoc - nå gleder jeg meg til å runde 14 uker i morra, kanskje sparkene blir sterkere da :-)

I de siste dagene har jeg kjent rolig kiling, det er godt å merke at det er noe inni magen, noe levende :) Gleder meg til et ordentlig spark, skal bli morsomt! :)

Lykke'i'magen skrev:
Liker å tro at det er liv jeg har kjent :-) Føler noen poker meg svakt fra innsiden, nederst i magen. Så bra at du spurte jordmor Fucoc - nå gleder jeg meg til å runde 14 uker i morra, kanskje sparkene blir sterkere da :-)

Oj! Plutselig i stad kom det en skikkelig *poke* fra mini. Skjønner ikke hva annet det kan være. Det må ha vært sykkelturen og sjokoladen som gjorde den vill og galen ;-) hihi.

Ja det gjør eg :)

Nei kjenner ikke noe liv. Jeg er 16 uker om noen dager.
Regner med det starter om en uke eller to. kjente liv fra uke 17 første gang.
Gjør det litt mere  virkelig:)

Jeg er ikke helt sikker . Husker ikke når jeg kjente liv første gang sist men ett sted mellom 16 og 20 uker...
De klarte ikke finne hjertelyden når jeg var på kontroll så jeg tenker at morkaka ligger forran. Men jeg har ikke tenkt over det jeg har kjent denne gangen så mulig jeg har kjent :) Ligger stille hver kveld og kjenner etter...

Sist gang kjente jeg liv i uke 15:)  Er 13+4 nå, så venter i spenning på å kjenne liv snart :) 

Back
Topp