Kjenner dere liv hver dag nå?

*Labambie

Forumet er livet
Jeg kjenner noe innimellom men jeg tror nok enda ikke jeg kan si det er daglig. 18+2 i dag. Jeg tror jeg kjente det mye mer og oftere med nummer en uten at jeg skal si det helt sikkert altså. Bare synes det er så snodig. I går var det full baluba nedi der, jeg kosa meg i 2-3 timer med bevegelse, og i dag er det så og si ingenting. 

jeg er 18 i dag, å kjenner det skjeldent.. kanskje 1-2 spark en dag åsså ingenting dagen etter... men det blir ettervert ;)

Er 18+2 og kjenner ikke så mye liv. Men kjenner når han snur seg og rører på seg når jeg legger meg :p

Masse liv hver dag, og nå er jeg halvveis <3 >

19+4 her også, og kjenner mye liv hver dag 

16 + 2 å kjenner MASSE liv hver dag:) Kjennes å utdenfor magen så sambo kjenner å:)
Men har en liiiiiten følelse at jeg er lengere på vei siden vi kjenner d på utsiden så tidlig!:)
Flere som kjenner d på utsiden å hvor langt er dere på vei?=)

kjenner liv hver dag her også...  19+4

kjenner live hver dag jeg og, er 18+2

Masse liv og røre hver dag her :-) 

Jeg er ikke sikker på om det er babyen jeg har kjent av og til en gang, så jeg kjenner absolutt ikke liv hver dag. Har noen ganger tenkt at nå var det babyen, men så tenker jeg at det kan jo være luft eller rumling i mangen også, så jeg tørr liksom ikke si at ja jeg har kjent liv. Er 17+3 i dag. Kjente tydelige spark i uke 17+ ett eller annet med guttungen, så håper å kjenne noen tydelige spark nå snart.

Er vel ikke før i uke 28 at man skal kjenne liv daglig og kontakte lege/føden om man ikke gjør det. Er jo mange som ikke kjenner liv før de er over halveis.

her kjenne eg det dagleg, men ikkje kvar dag utpå magen. Kjenne det ekstra godt iløpet av dagen, om eg går med  vanlige dongribokser som stramma litt på magen! 

Kjenner liv som regel etter hvert måltid jeg spiser og når jeg legger meg, :) jordmor trodde jeg kanskje var 2 uker lenger på vei siden sparkene er såpass harde og tydelige. Pluss livmoren min var like stor som den skal være i uke 20 egentlig. skal på UL på tirsdag så det blir spennende å se :)

Kjenner liv hver dag, men ikke alltid i form av spark. Jeg kjenner mindre spark denne gangen, enn med første. Men han viste seg tidlig å være en fotballspiller i magen, å det var ikke bare bare det heller til tider. Iallefall ikke når blæra var fotballen å ribbeina målet....

Kjenner smådunking og banking hver dag ja.
har ikke noe hast med at sparka skal bli hardere eller sterkere akkurat.
For det er veldig ubehagelig.  Men er glad for å kjenne liv da, ikke noe tvil om det..

Lurer å om det går ann å stille diagnose før barnet er født for her er det turning så og si hele dagen og det er hardt! ;)

Labambie skrev:
Jeg kjenner noe innimellom men jeg tror nok enda ikke jeg kan si det er daglig. 18+2 i dag. Jeg tror jeg kjente det mye mer og oftere med nummer en uten at jeg skal si det helt sikkert altså. Bare synes det er så snodig. I går var det full baluba nedi der, jeg kosa meg i 2-3 timer med bevegelse, og i dag er det så og si ingenting. 

Enig, kjente mye med nr 1....Først nå for 2-3 dager siden, har jeg kjent det hver dag...Kanskje 3-4ganger hver dag/natt :) Utenpå magen altså:)

Er 18+4 å kjenner masse liv hver dag. Kjenner og ser på magen når han spenner<3 spesielt mye aktivitet om morgen og kveld (kanskje for da ligger jeg og har tid til å kjenne etter;p)>

Kjenner stort sett noe hver dag, men er først nå den siste tiden det har tatt seg godt opp. Kjenner ikke noe utenpå enda.

er snart 16(17) uker på vei, og har kjent liv daglig i 6 uker. Bare litt svake bevegelser til og begynne med, men nå er det full turning i magen mange ganger om dagen

Back
Topp