Kjenner dere konturene av babyen!

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Husker i forrige svangerskap syns jeg det var så kult når man begynte å kjenne de ulike kroppsdelene til babyen. Og nå begynner det å bli tydelig igjen [emoji4] akkurat nå ligger han og presser en fot eller noe ut mot høyre, øverste del av magen [emoji28] klarer ikke å se det på utsiden enda, men det kommer nok snart [emoji16]

Ja, har holdt på en stund. Han er veldig glad i å presse noe jeg tenker kanskje er rumpa utover rett ved siden av navlen omtrent, mest på venstre side, men har skjedd noen ganger på høyre også :p jeg syns det kan være litt intenst og ubehagelig når det skjer. Og ser det veldig godt også

Jeg er førstegangs, så jeg syns det var veldig vanskelig å skulle kjenne hva som var hva inni der. Helt til jeg var på 3D ultralyd i forgje uke å fikk jeg se akkurat hvordan hun lå, etter det ble det litt lettere å skjønne om det var rumpen, et kne eller hode jeg trykket på når jeg prøver å kjenne. [emoji23]

Jeg kjenner konturer, men skjønner ikke hva jeg kjenner :hilarious: Trodde det skulle bli lettere etter 3D UL, men føler ikke det kjennes ut som hun ligger samme måte lenger, så blir veldig usikker.

vet heller ikke hvilke kroppsdeler som er hva, satser bare på at det er hodet eller rumpen, ett ben eller en arm, sjansespill :happy:

Det blir lettere å forstå hva det er etterhvert. Når de velter seg rundt og presser rumpa ut er det ganske tydelig. Og hos noen kan man jo se konturene av fotbladet gjennom magen etterhvert - det gjorde iallefall jeg sist. Kunne holde rundt foten nærmest. Ganske kult :) Men gøy at man i alle fall kjenner at det er en baby inni der.

Jeg kjenner at det er ulike kroppsdeler,men er ikke helt sikker på hva som er hva. Hadde vært gøy om man fikk et gjennomsiktig vindu på magen når man ble gravid:joyful:

Trur eg har kjent rumpa, og i går kveld trur eg kjente ein arm!

Rumpa kjenner jeg, spesielt når han snur seg på en måte som liksom drar rumpa langs magen.. haha. Ellers er jeg noen ganger usikker på om det er armer eller ben som dunker, men jeg mistenker at de sterkeste dunkene kommer fra ben og de litt mindre kommer fra ermer. Han liker seg best med rumpa mot min høyre side :-)

Jeg kjenner at det er ulike kroppsdeler,men er ikke helt sikker på hva som er hva. Hadde vært gøy om man fikk et gjennomsiktig vindu på magen når man ble gravid:joyful:
Det hadde vært så sykt gøy! Tenk så fantastisk å kunne sett utviklingen fra en liten bønne til baby da! [emoji7]

Klarer ikke å kjenne noe utenpå magen. Når jeg prøver å kjenne etter, er det som å ta på en vannballong. Kjenner ikke babyen i det hele tatt... Jeg kjenner jo spark utenpå magen, men foten (eller hva det er som sparker) forsvinner inn igjen etter hvert spark, så får ikke kjent på den... Hvor langt var dere da dere kunne kjenne babyen utenpå magen? [emoji2]

Kjenner også kroppsdeler som presser seg ut her og der. Jeg synes det er litt morsomt å trykke litt der jeg ser og kjenner det buler ut, for da glir liksom babyen litt unna. Fascinerende:) Men barnefar mener jeg plager babyen når jeg gjør det fordi hun har så dårlig plass, så jeg gjør det bare når jeg er alene. Vil presisere at jeg ikke trykker hardt :) kjente det jeg tror var en fot i går

Klarer ikke å kjenne noe utenpå magen. Når jeg prøver å kjenne etter, er det som å ta på en vannballong. Kjenner ikke babyen i det hele tatt... Jeg kjenner jo spark utenpå magen, men foten (eller hva det er som sparker) forsvinner inn igjen etter hvert spark, så får ikke kjent på den... Hvor langt var dere da dere kunne kjenne babyen utenpå magen? [emoji2]

Uke 28:)

Uke 28 kanskje. Det kommer nok når der blir
Litt trangere der inne, og de legger seg mot utsiden av magen :-)

Jeg og søstera mi sier det hele tida :laughing002 «ååå jeg vil se inn, du skulle hatt et vindu!» :joyful:

Føler ikke jeg kan kjenne forskjellige kroppsdeler, har lang overkropp da, så han har vel fortsatt god plass [emoji39]

Men appropo det med å kjenne konturene av baby, drømte her en natt at han var ekstremt aktiv, hele magen hoppet og spratt og ting begynte å stikke ut, "ååå nå kan jeg SE foten hans!!"tenkte jeg. Vell det fortsatte bare å hoppe og presse utover og til slutt kom det ut av magen....en svart rotte!! [emoji33][emoji33] våknet brått ja!

Men appropo det med å kjenne konturene av baby, drømte her en natt at han var ekstremt aktiv, hele magen hoppet og spratt og ting begynte å stikke ut, "ååå nå kan jeg SE foten hans!!"tenkte jeg. Vell det fortsatte bare å hoppe og presse utover og til slutt kom det ut av magen....en svart rotte!! [emoji33][emoji33] våknet brått ja!

Haha!!! Sist gang drømte jeg at jeg fikk en hvit hund! [emoji23]

Usj [emoji23] Vanlig med mye mareritt og rare drømmer i svangerskapet [emoji23]

Back
Topp