Kjenner dere kanten på livmoren?

Druesaft

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg er 11+4, men kjenner enda ikke kanten på livmoren over skambeinet. Hvordan er det med dere andre? Husker ikke nøyaktig når jeg kjente den sist med de to svangerskapene jeg har gått gjennom tidligere, men det var vel rundt uke 12. Ser på babyverdenappen så står det 11+0 at nå vokser livmoren over skambeinet. Mulig jeg får mage litt seinere siden jeg har bakovervendt livmor. Nysgjerrig på om noen andre her kjenner livmorkanten.

Jeg har selv ikke peiling, men spurte jordmor på torsdag, om hun kjenner livmor, siden jeg har enorm mage allerede (kan ikke skjule at jeg er gravid). Og hun sa at livmor allerede er rett under navelen. Da var jeg 9+2, men jeg venter også tvillinger.

Jeg har selv ikke peiling, men spurte jordmor på torsdag, om hun kjenner livmor, siden jeg har enorm mage allerede (kan ikke skjule at jeg er gravid). Og hun sa at livmor allerede er rett under navelen. Da var jeg 9+2, men jeg venter også tvillinger.
Oi, så merkelig at det er så stor forskjell. Tror ikke livmora har kommet over navelen før i uke 20 for meg.

Jeg har kjent kanten siden uke 8, er nå 10+0. Først kjente jeg den kun på morgenen, men nå kjenner jeg den hele dagen. Barn nr 2.
Men det er vel ikke før uke 12 man skal forvente at den kommer over skambeinet?:)

Kjenner den ikke enda, andre gangs 10+5 :) forrige gang så jeg den og kunne kjenne livmora godt når den hadde kommet seg til under navlen :) tørr ikke kjenne så hardt heller. Hehe.

Back
Topp