"Kjenner dere igjen" babyen deres på UL-bilder?

Shellfish

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Hei damer! Nå etter hvert popper det opp flere og flere ul-bilder på forumet, og mange i 3D. Mitt spørsmål er kanskje litt rart, men klarer dere se at dette er deres baby?
Jeg hører mange si at "alle sånne ul-bilder" er helt like og at det er umulig å egentlig se eller tyde noe ut av de, men der er jeg helt uenig! Jeg ser jo at det er UL-bilder jeg også med den kvaliteten det medfører, men jeg ser definitivt tydelige forskjeller på bilder av forskjellige babyer! Og når jeg så bildene av min egen baby, så kunne jeg liksom SE at dette er mitt barn. Jeg ser tydelig kjente trekk i ansiktet hans og jeg kan se at han har lik munn som storebroren sin... Og han ligner på meg og min far, som jeg er veldig lik på! - Dette kan selvfølgelig være instinkter som spiller meg ett puss, men jeg får en følelse av at "han der kjenner jeg" når jeg ser bildene. Mannen min og flere venninner, både med og uten barn, ler av meg når jeg sier at jeg ser at han blir veldig lik storebror sin, for de mener det er umulig å se utfra bildene. Jeg hadde samme følelse da vi var på 2D-ul å så storebroren for 9år siden også. Jeg så han ville bli veldig lik min side av familien allerede på ul-bildene, og fikk veldig rett i det :) Han har mye fra far sin side også, men det har kommet gradvis mer og mer som han har blitt større.
Men hva sier dere? KAN vi SE det eller er det bare morsinstinktet som forteller oss det?


❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
 
ImageUploadedByBV Forum1406748497.653829.jpg

Legger med bildet i forklaringen min!

Første samboeren sa når han så dette bildet var at han er veldig lik meg rundt munnen, og jeg suns han er kjempelik samboeren rundt øynene og panne området! Dette bildet er altså tatt i uke 20.. Skummelt å kunne se likheter allerede!! Blir morsomt å se hvordan han ser ut når han kommer!
Min mor mente også at det var mye mine gener på dette bildet :p hehe
 
Nope, mageboern her var kun lik seg selv. Hadde litt brei nese som meg, men vil ikke si den var "min". Så vi får se når han kommer ut hvem han ligner på :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Vi var på 3D i uke 27 med gutten vår, han er lik seg selv på det bildet den dag i dag.. Må være bilder fra ca uke 26 og utover for å se likhetstegn slik, før det er de for tynne og puslete.... Skal titte på snuppa vår til mandag, spent på om hu ligner storebror ?
 
Ja! Var på 3D ultralyd idag og så både storesøster og pappaen i han! Nå har det seg sånn at storesøster ligner veldig på pappaen, så er vel derfor :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har ikke vært på 3d ultralyd, og jeg er vel kanskje litt sånn som syns alle er like :p Men det er klart hadde jeg sett på et 3D bilde og sett mammaen/pappaen ved siden av så hadde jeg sikkert klart å se trekk og likheter :)
 
Forje gang var vi med storebror i veke 27, og vi kjente han øyeblikkelig igjen når han vart født. I veke 27 synest både vi og legen at han var prikk lik sin far og det er han enda ;-)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Jeg synes at snuppa i magen er helt lik sin bror og det r mannen enig i ☺
 
Her er snuppa klin lik broren sin, så ikke noe problem med å se det!
 
Back
Topp