Kjenner dere hikking?

Tress

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Er det noen som har begynt å kjenne hikking enda? :P Husker ikke når det er vanlig å begynne å kjenne det, men de siste par dagene virket det som om frøkna har hikekt temmelig mye x) Disse små, jevne rykkene som holder på litt, og så kommer det litt vanlig romstering etterpå <3
Er 20+3 i dag

Jeg har ikke begynt å kjenne det enda. Har bare så vidt begynt å kjenne små dult og bevegelser, så det kommer vel etter hvert:)
Er akkurat like langt som deg.

Jeg tror jeg har kjent hikking en gang forrige uke. Varte ikke lenge, men har rytmisk og likt så det var ikke som spark.

Vet jo heller ikke helt hva det er jeg skal kjenne, aldri hatt en liten som hikker i magen før :happy:

Frøkena i magen min hikker[emoji4] er 22+3 i dag.. men er også mitt 4. Svangerskap så vet godt hva jeg kjenner etter også!

Ja, kjenner hikking :) herlig [emoji173] er mitt 2 svangerskap og er 23+4 uker :)

Hikking er gjerne noe de begynner med da lungene begynner å utvikle seg :) Men husker ikke hvilken uke det er.

Har ikke begynt å kjenne hikking enda :) 22+1 i dag.

Jeg har ikke kjent hikking enda. Spent på om denne lille frøkna også blir en liten hikkebaby :happy:

Når jeg tenker over det kan noe av det jeg har kjent ha vært hikking. Første hikket mye, spesielt mot slutten

Første hikket mye, og det har jeg kjent med denne flere ganger også [emoji7]

Ingen av mine to første har hikket noe særlig så blir artig å se om gutten hikker mer ikke kjent noe enda

Back
Topp