Kjenner dere fortsatt murringer/ menssmerter??

StorkNebb

Elsker forumet
Jeg ble så usikker nå, på om det var normalt??
Jeg har nemlig masse av dette enda, og jeg føler liksom at det har forandret seg litt, uten at jeg klarer å forklare dette noe nærmere.. At det har blitt sterkere, eller andre murringer på en måte.. Det kommer og går litt, da og jeg kjenner også litt i korsryggen, akkurat som når jeg har tanta på besøk!!

Kan ikke huske at jeg hadde det slik sist..

 
Du er ikke alene, jeg har det også...Daglig :)  Det er nok festene som strekker seg og alt utvides :)

Så jeg tror ikke vi skal bekymre oss, men håper at det snart går over ja ;)
 
Jeg har ikke det, men har nesten ikke hatt murringer i det hele tatt... Er sikkert helt vanlig :)
 
Kjenner det ikke i korsryggen, men på framsiden kjenner jeg det. Blir helt hysterisk jeg. Vet jo at det er normalt, men det er neimen ikke lett å si til seg selv hele tiden når en tror en kommer til å blø hvert sekund
 
Her er det litt sånn hipp som happ. Jeg blir heller urolig når det går en stund når jeg ikke kjenner noe. For vil jo at det skal spire og gro der.
 
jepp, har hatt en del av det i kveld.. er helt vanlig, spesielt viss det er rundt tiden man egentlig skulle hatt mensen (har jeg lest).
 
Nei, det hadde jeg bare de første ukene, uke 4 og 5 eller noe.. Men det tror jeg er helt sikkert veldig individuelt, som alt annet ved et svangerskap ;)
 
Jeg føler det samme som deg,men kjenner at jeg er mindre bekymret nå enn før jeg var 12 uker! Tror det er ganske vanlig og jeg hadde det akkurat slik i forrige svangerskap også! Sist da jeg var hos legen nevnte jeg disse "mensensmertene", og da hun trykte litt så mente hun at det var bekkenet! Jeg aner virkelig ikke,men som de andre nevner,så er det jo mye som skal strekkes og utvides inni der;)
 
Jeg har også litt mensmurringer, selv om de er litt annerledes som du forklarer. På jordmor Siri sine sider så står det på uke 13: Livmoren veide 70-80 gram før du ble gravid og var på størrelse med en tommel. Den består av 90% muskel og 10% bindevev. Til termin veier den ca 1 kg. For at den skal gjøre jobben sin når babyen skal ut under fødselen må den trene hele tiden, dette er kynnere. Jeg anser derfor dette som helt vanlig, livmora trener rett og slett. Jeg har hatt litt mensmurringer hele tiden, har skjønt at noen har dette under hele graviditeten, mens andre slipper billigere unna. Mye som skjer med kroppen! ;)
 
Har engentlig ikke hatt noe særlig murringer i hele tatt jeg, litt stikking innimellom er eneste.
 
Jeg har dem fortsatt ja, noen dager værre enn andre. Søsteren min fortalte at hun hadde dem gjennom hele svangerskapet! 
 


HvitSnø skrev:
Jeg har ikke det, men har nesten ikke hatt murringer i det hele tatt... Er sikkert helt vanlig :)



Samme her.
 
Nei, det er noen uker siden de murringene opphørte. Nå er det kun stikkinger i siden, ellers ikke noe vondt. Men dette er jo så individuelt! Jeg er kommet lenger enn deg også ser det ut som.
 
Jeg er 16 uker og har daglig mensmurringer. Igår merket jeg også veldig voksesmerter i livmoren. Ble nesten litt skremt, men har ikke blødd, så satser på at det bare var det;)
 
Back
Topp