Kjenner dere folk som rett og slett ikke tar hintet

Vand

Forumet er livet
når dere enten ikke vil prate med de, eller ikke har tid til å prate med de????[8|][:)]

Jeg har to som jeg kjenner...... Og hun ene var i innkjørsla mi i dag! Vil ikke prate med henne, liker henne rett og slett ikke! Men ikke f** om det gikk an å bli kvitt henne! [>:]

Hihi.. Gjør vi ikke alle det???[8D][8D]

Hihihih - JA!

Han vi kjøpte huset av og svigerforeldrene til søsteren min er to eksempler på folk jeg ikke VIL snakke med men de tar ikke hintet.

Naboen min her ovenfor er über grei (mannen altså) men han har en tendens til så bli for pratesom nå vi trefferhan utenfor og han virker ikke å skjønne når vi ikke har tid til slik småprat12q[8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Hihihih - JA!

Han vi kjøpte huset av og svigerforeldrene til søsteren min er to eksempler på folk jeg ikke VIL snakke med men de tar ikke hintet.

Naboen min her ovenfor er über grei (mannen altså) men han har en tendens til så bli for pratesom nå vi trefferhan utenfor og han virker ikke å skjønne når vi ikke har tid til slik småprat12q[8D]

IRRITERENDE!!!! Når man står der og viser med alt kroppspråket man har at man ikke har tid!!!![>:]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: Tjukkaaa

Hihihih - JA!

IRRITERENDE!!!! Når man står der og viser med alt kroppspråket man har at man ikke har tid!!!![>:]

Nemlig! Og så vil man ikke være uhøflig heller når det er folk man i utgpkt liker (og kjenner lite). Kanskje med tiden vil jeg kunne sagt det til han uten at jeg føler at jeg er slem[8D].

Eneste grunnen for at jeg ikke sier noe til svigers til søsteren er for familiefreden[8D]. Jeg er den eneste som faktisk slipper å se fjesene deres 90% av året så da blir det kjipt å lage bråk som søsteren min kommer til å sitte oppi alene etterpå. Og selgeren har ikke vært her på en stund - han har en "surprise" i vente hvis han våger seg bort hit igjen for å mase[8D]

Back
Topp