Kjenner dere dette igjen?

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
At magen føles full, eg klare nesten ikkje spise. Har handla meg salat no og den har pleid å spise opp på 10min. No har eg brukt 20minutter og eg er ikkje halveis enda...

Andre som har det slik?? Eg veit det er normalt, men eg bare må vite[8D]

Hmm, føler meg ikke full imagen. Men jeg plages med at jeg har lyst på alt som er, men når jeg skal spise d, frister det ikke. Blir også kvalm når jeg åpner kjøleskapet.. :-/ Upraktisk! Iallefall kjedelig å må presse i seg mat, i allefall når du vet du må mette to mager.. :) Kanskje d har med at vi er mer oppblåst enn før?? :P vet ikke jg.. [8|]

e har det å sån..er sulten men blir fort met å føler me ikke altid sulten så må tvinge me lit til å spise..blir kvlam vist jeg ikke spiser noe

Da er grusomt å tvinge i seg mat, eg steikte meg pizza for 2 dagar sida og då pleie eg spise 3-4 stykker aleine, men for 2 dagar sida klarte eg bare 1 stykke[:-][:-]

jeg har det også sånn :P skulle spise på peppes, klarte et stykke pizza :P hehe.. men noen dager er bedre enn andre da :) heldigvis, ellers hadde jeg ikke fått i meg mat..

Noen dager er jeg kjempe glad i alle tegn som sier jeg er gravid for da veit jeg at det fortsatt er noe der, andre dager kunne jeg klart meg uten:P hehe

jaaa det kjenner jeg igjen.. liksom du kunne spist mer men føler ikke magen har plass for den er så full.. hehe..
begynner å gå over litt nå [:)]
Håper det går over til deg også snart [;)]

ORIGINAL: t0mmelise

jaaa det kjenner jeg igjen.. liksom du kunne spist mer men føler ikke magen har plass for den er så full.. hehe..
begynner å gå over litt nå [:)]
Håper det går over til deg også snart [;)]

Eg føle meg jo sulten, men eg orka ikkje meir. Eg sliter med å spise ei brødskive[:-]

Den der har jeg å....hehe!

Også er jeg suuuuuupersulten, å smører meg noen brødskiver også spiser jeg 1 også er jeg stappmett. For magen virker overfull [8D]

Skjønner dere jenter. Har hatt en periode nå hvor jeg bare har gått rundt å vært kvalm, ikke klart å spise noe omtrent. men begynner å gå over litt nå. er ikke så veldig kvalm lenger men spyinga kommer sånn ca med 3 dagers mellomrom. Jeg spiste suppe når jeg var kvalm som mest og da spiste jeg 2 askjetter. Helt utrolig, så det funket for meg:) håper du finner noe som hjelper

akkurat sånn har jeg det også .. spiste 1 tynt knekkebrød til morran , og da følte jeg meg skikkelig stapp mett , men er like sulten igjen etter kort tid da .. Er sånn etter hvert måltid ..

ORIGINAL: Ingrid 84

Hmm, føler meg ikke full imagen. Men jeg plages med at jeg har lyst på alt som er, men når jeg skal spise d, frister det ikke. Blir også kvalm når jeg åpner kjøleskapet.. :-/ Upraktisk! Iallefall kjedelig å må presse i seg mat, i allefall når du vet du må mette to mager.. :) Kanskje d har med at vi er mer oppblåst enn før?? :P vet ikke jg.. [8|]

jeg er litt sånn.. har lyst på noe! veldig lyst på noe! men finner ikke ut hva!? ser i kjøleskapet så blir jeg bare deppa..er jo ikke noe der jeg har lyst på...ikke engang på jobben, arbeider i butikk, så rart det ikke er noe der som frister..prøver å finne ut hva det er jeg har så veldig lyst på, men så langt så har jeg ikke funnet ut av det..

ORIGINAL: GripDagen

Har det også sånn. Føler meg sulten og hvis jeg ikke spiser så blir jeg kvalm, men når jeg først spiser så orker jeg mye mindre en før. Må spise lite og ofte... slitsomt!

Jeg føler det... Orker nesten ikke mat og bruker laaaang tid.. [&o]

samme her.. i går hadde jeg bare såå lyst på taco, så vi lagde det. da jeg begynte å spise ble jeg bare uvell og mett med en gang[&:]

ORIGINAL: GripDagen

Har det også sånn. Føler meg sulten og hvis jeg ikke spiser så blir jeg kvalm, men når jeg først spiser så orker jeg mye mindre en før. Må spise lite og ofte... slitsomt!

Sånn har jeg det også.
Ble bedt med ut på fancy middag forleden ogklarte halve forretten, en bit av kjøttet til hovedretten oog halve desserten..
Blei flau da servitørene spurte om jeg ikke likte maten og sa stil sambo at det var godt men at jeg bare ikke klarte spise så mye..

ORIGINAL: Nikkiline

Sånn har jeg det også.
Ble bedt med ut på fancy middag forleden ogklarte halve forretten, en bit av kjøttet til hovedretten oog halve desserten..
Blei flau da servitørene spurte om jeg ikke likte maten og sa stil sambo at det var godt men at jeg bare ikke klarte spise så mye..

Du spise det du orke, og skal ikkje ha dårleg samvit for at du ikkje orka mykje mat, no så presse den livmora tarmene dine opp, og da blir det tidlig fullt[:)]

Back
Topp