Kjenner dere det ?

marley88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Hvordan går det med magene ?? Min er stadig i bevegelse, kjenner også at huden har begyndt å bli stram når jeg legger meg ned, merker det godt på kveldene når jeg skal sove. Livredd for strekkmerker men prøver å smøre å drikke mye vann å ta tran tilskudd.  

Kjenner spesielt på kvelden at magen er kjempe hard. Og kjenner mye bevegelse hver dag:):) Det er så kos:)

Her smøres det,tas tran og drikkes vann for alle penga hehe;) Men veldig koselig når magen vokser og kjenner masse liv;;)

Jeg kjenner masse liv hver dag, til ulike tider, men spesielt i sengen på kvelden og natta. Jeg smurte og smurte sist gang, men strekkmerkene kom. De kommer dessverre hvis de vil...

Her er det masse liv, og den er vesentlig hardere på kveldene. Men kjenner egentlig ikke noe til at huden er stram. Jeg smører av og til med vitamin e olje, og har en plan om å ta tran snart. hehe.

Jeg har strekkmerker fra før, så tror nok de kommer under graviditeten enten jeg liker det eller ikke

Jeg føler lillebror i magen er så lite aktiv i forhold til storebror, så jeg er litt bekymret. Kjenner noen spark hver dag, men ikke slik fest i magen som jeg hadde med Oliver på samme tid. Huden er heller ikke stram, men kan ha noe med at jeg ble gravid før det hadde gått et år siden sist fødsel :p

Jeg har lenge gått å trodd det kun er luft i magen, men akkurat som om magen "rumler". Lå å kjente en kveld jeg hadde lagt meg, og da kjente jeg at magen beveget seg, så regner med at det var spark fra mini :)

Veldig kos å kjenne mye liv. De siste ukene har jeg kjent mer og mer. Har morkaka plassert foran lillemor, så det tok litt tid før jeg begynte å kjenne mye liv. Jeg smurte magen som en gal sist gang, men fikk noen få strekkmerker for det. Tror dessverre ikke det hjelper å smøre så mye, men alt er verdt et forsøk.

Det er så kos! Her er det liv og jubel kvar dag, og magen er stram som ei tromma! Er fyrstemann, så alt blir strekt for fyrste gong. Smører magen, men trur nok det kjem til å komma strekkmerker likavel -- er jo no mini veks for fullt!

Tar tran og drikk vatn, men trur det hjelper meir på mini og energien enn på strekkmerker 

Magen vokser for hver dag, og det er masse aktivitet :)

Det er jo så koselig :)

Ja jeg tror nokk merkene kommer uansett men man kan jo si man har prøvd da vertfall, uansett kan det jo ikke skade med litt ekstra pleie med krem å kos morgen som kveld :) Her kjenner liksom bare jeg at den sparker, og sambo har bare fått følt det 1 gang, synest ikkje utenpå magen liksom, gjør det med dere ? 

Back
Topp