Kjenner dere det begynner bli trangt i magen?

Therese W

Gift med forumet
Har dere i august begynt å kjenne at det har blitt trangt for lunge og hjerte enda?

Hvor langt er du på vei og hvor er toppen av livmoren nå?

Håper på svar!

Hilsen en fra september :p

I dag har jeg hatt et ubehaglig press øverst i magen da, men vet ikke om det er plass mangel, bare noe jeg har tenkt meg det kan være. Skal på helsestasjon å måle på fredag :)

Livmora mi går ca to cm nedenfor ribbeina. Det er veldig trangt og føles slettes ikke behagelig. Slik sett føles det lenge til august.... Heldigvis så synker som regel magen litt mot slutten. Merket det sist svangerskap, så håper på det samme denne gangen (selv om livmora vil være høyt oppe).

27+1 og meget trangt ja. Presser på ribben og lunger :-P

27 uker og kjenner det presser på ja, spesielt når jeg sitter.

27+3 idag og føles som om keg er høygravid :(
Veldig tungt og trangt. Lurer på om det blir en stor baby denne gangen ?

Livmora mi går ca to cm nedenfor ribbeina. Det er veldig trangt og føles slettes ikke behagelig. Slik sett føles det lenge til august.... Heldigvis så synker som regel magen litt mot slutten. Merket det sist svangerskap, så håper på det samme denne gangen (selv om livmora vil være høyt oppe).
Jeg er 27+4 forresten.

Har dere i august begynt å kjenne at det har blitt trangt for lunge og hjerte enda?

Hvor langt er du på vei og hvor er toppen av livmoren nå?

Håper på svar!

Hilsen en fra september :p

Trangt ja!! Her er livmora helt opp i ribbeina og har de siste dagene fått smerter undern høyre ribbein, likt som jeg hadde med sønnen. Virker som lillesøster ligger likt som sin storebror, kjennes også på sparkene. Jeg er 25+5 i dag :) når jeg var på kontroll i uke 22 var livmora 3cm over gjennomsnittet :)

trangt ja!! 23+ 5 idag, og livmora stopper vell ca 4 fingre over navlen.. så lillegull ligger og sparker meg GODT opp i ribbeina.. har slitt med tungpustethet en stund allerede! :)

Back
Topp