Kjenner dere den lille i magen?! :)

Kjenner av og til. Men ikke daglig. Ene barnet mitt har kjent utenpå:) Sambo har ikke kjent noe enda. Vet han venter på det, så har ikke turt å si til han at gutten min kjente det.. Gleder meg veeeldig til å kjenne daglig aktivitet :) er 17+4 :)

Ble litt bekymra etter oul i forrige uke da jeg plutselig sluttet å kjenne liv. Var mega stressa om nettene, og sov ikke pga. 1 åringen. Men så drakk jeg litt cola på søndag, og woops, etter det har det vært mye liv igjen :D

ja:love017 så deilig!!!Er 21 uker kjenner det daglig. Bevegelse og spark kjennte jeg fra uke 19-20. Morkaken ligger foran så tok sin tid før jeg begynnte å kjenne noe denne gang.

Noen dager kjenner jeg liv. Men morkakå ligge forann hos meg så sikkert derfor jeg ikke kjenner fullt så mye. Men av å te kjenner jeg :-)

Noen dager kjenner jeg liv. Men morkakå ligge forann hos meg så sikkert derfor jeg ikke kjenner fullt så mye. Men av å te kjenner jeg :-)
Sånn er det hos meg og :) Fikk vite at morkaka ligger fra helt øverst i livmoren og hele veien ned til like før åpningen. Stoppet heldigvis før åpningen så hun var ikke bekymret for fødsel. Men jeg har altså polstring på absolutt hele framveggen. Så ikke rart spark og bevegelser ikke kjennes så godt :p

Ble vekket kl. 6 av noen i magen som absolutt måtte banke på midt under navlen ;)

Kjenner litt men har morkaka foran så kan ikke kjenne det så utrolig godt ennå. Kjenner det når jeg slapper av , lagt meg i senga for kvelden.

Kjente tydlige dult/små spark fra midt i uke 18, har morkaka fremme :) Veldig koselig!

Kjente tydlige dult/små spark fra midt i uke 18, har morkaka fremme :) Veldig koselig!
Jeg og :)
Har kjent daglig små dult siden da, men de siste dagene har det vært lite aktivitet. Lurer på om han har snudd seg, for om jeg kjenner noe nå er det helt nede, nedenfor skambeinet. Håper han snur seg igjen, var så koselig med små dult i løpet av dagen :)

Kjente en god del før UL. Det var for en uke siden. Men nå har han snudd seg på en måte. Så nå er det bare en gang jeg har kjent han:( og så ligger morkaken forran. Så kunne belage meg på to uker uten å kjenne noe sa JM. Var inne på tirsdag. For jeg skjønte ikke hvorfor jeg ikke kjente noe. Hun fann hjertelyden og konkluderte med at mini har snudd seg og sparker der morkaken er.. Dessverre..:(

Kjente en god del før UL. Det var for en uke siden. Men nå har han snudd seg på en måte. Så nå er det bare en gang jeg har kjent han:( og så ligger morkaken forran. Så kunne belage meg på to uker uten å kjenne noe sa JM. Var inne på tirsdag. For jeg skjønte ikke hvorfor jeg ikke kjente noe. Hun fann hjertelyden og konkluderte med at mini har snudd seg og sparker der morkaken er.. Dessverre..:(
Huff, så kjedelig! Jeg hadde morkaka forran med førstemann og det er stor forskjell merker jeg nå! Det spreller i magen som bare det og det hadde jeg ikke med nr. 1 ;)

Huff, så kjedelig! Jeg hadde morkaka forran med førstemann og det er stor forskjell merker jeg nå! Det spreller i magen som bare det og det hadde jeg ikke med nr. 1 ;)
Ja er kjempe kjedelig!:( blir nervøs av det jo :( men kjente du ikke no etter uke 21 heller? Og hva med din mann? Kjente han noe?

Ja er kjempe kjedelig!:( blir nervøs av det jo :( men kjente du ikke no etter uke 21 heller? Og hva med din mann? Kjente han noe?
Jeg kjente han forholdsvis tidlig men bare som en liten sommerfugl helt nederst. Tror det var godt etter uke 20 at man kjente noe utpå magen!

Kjenner masse liv ja, og har gjort det en god stund. Venter nummer to, og morkaka ligger bak denne gangen også.
I går fikk mannen kjenne liv også :)
Er 19 + 5 nå

Jeg er førstegangsgravid, og er 19+5. Tar meg selv i å gå å kjenne etter hele tiden ;) Men i dag var det tydelig dult og småspark, veldig merkelig og en helt herlig følelse! :D

Back
Topp