Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så deilig!!!Er 21 uker kjenner det daglig. Bevegelse og spark kjennte jeg fra uke 19-20. Morkaken ligger foran så tok sin tid før jeg begynnte å kjenne noe denne gang.Sånn er det hos meg ogNoen dager kjenner jeg liv. Men morkakå ligge forann hos meg så sikkert derfor jeg ikke kjenner fullt så mye. Men av å te kjenner jeg![]()
Jeg ogKjente tydlige dult/små spark fra midt i uke 18, har morkaka fremmeVeldig koselig!
Huff, så kjedelig! Jeg hadde morkaka forran med førstemann og det er stor forskjell merker jeg nå! Det spreller i magen som bare det og det hadde jeg ikke med nr. 1Kjente en god del før UL. Det var for en uke siden. Men nå har han snudd seg på en måte. Så nå er det bare en gang jeg har kjent hanog så ligger morkaken forran. Så kunne belage meg på to uker uten å kjenne noe sa JM. Var inne på tirsdag. For jeg skjønte ikke hvorfor jeg ikke kjente noe. Hun fann hjertelyden og konkluderte med at mini har snudd seg og sparker der morkaken er.. Dessverre..
![]()
Ja er kjempe kjedelig!Huff, så kjedelig! Jeg hadde morkaka forran med førstemann og det er stor forskjell merker jeg nå! Det spreller i magen som bare det og det hadde jeg ikke med nr. 1![]()
Jeg kjente han forholdsvis tidlig men bare som en liten sommerfugl helt nederst. Tror det var godt etter uke 20 at man kjente noe utpå magen!Ja er kjempe kjedelig!blir nervøs av det jo
men kjente du ikke no etter uke 21 heller? Og hva med din mann? Kjente han noe?