Kjenner dere den lille i magen?! :)

Embla35

Gift med forumet
Hei!

Her er det blitt mye liv i magen i løpet av den siste uka! Følte også en del bobler før, men nå kan man også kjenne det utvendig :)
Morkaka lå foran med førstemann, så da kjente jeg ikke sparkene på magen så tidlig, bare innvendig.

Det er et under <3

Ja, kjenner masse liv. Gode spark. Har kjent det et par uker nå. 18+3 med nummer to. :)

Kjenner masse liv, både inni og utenpå, og kan se det utenpå magen. Kjempekoslig! :Heartred Har kjent det fra jeg var 17+ ettellerannet :)

Inni kjente jeg det ganske tidlig, små bobler :love7Og nei, det var ikke fordøyelsen ;)
Mannen min fikk kjenne nå i helga :Heartred

Kjenner mye liv og røre i magen:) først som fiskehaler/ somerfugler, men nå ca 2 uker med spark/fekt fra armer og ben (klarer ikke skille på det da men), og innimellom hikke. Mandag kom første kraftspark utenpå, og mamma kjente to i går. Da ble mannen furt for han har ikke kjent det enda ;-P 20 uker i morgen :)

Så koselig, BumpAhead!
Morsomt at din hikker allerede! Husker fra førstemann at han hadde mye hikke i magen. Også etterpå ;) Får se om det blir sånn igjen. Det er noe av det rareste man kan kjenne synes jeg :D

Her kjenner jeg det og, men ikke kjent det utenpå enda. Tror morkaka ligger foran! Pluss så har jeg litt polstring. Kommer nok! Sparkene blir sterkere og sterkere, så kan ikke være lenge til nå!

Ja :) her er det også mye liv om dagen! kjente det første gangen for et par dager siden og nå kjenner jeg igjen bevegelsene hennes :) pleier å komme rundt samme tid hver dag :) 19+4 i dag, herlig følelse <3 morkaka har liggi forann her så har ikke kjent noe før nå!

Så herlig å høre at de små har begynt å sprelle rundt hos mange nå :)

Begynte for fullt på onsdag da jeg var 17+4. Er min første så jeg er overlykkelig over å kjenne daglig liv ❤

Morkaka ligger på fremre livmorvegg, så kjenner ikke noe utenpå enda. Men kan i perioder kjenne litt romstering der inne og plutselig et sterkere dunk, men veldig kjedelig å kjenne så lite. Forhåpentligvis kan det komme godt med når det blir trangere der inne -D Er mitt første barn, så lengter etter å kjenne mye liv <3

Last edited:
Kjenner litt, men har morkaka foran denne gangen så kjenner veldig mye mindre enn sist:/

Er 17+6 i dag, har kjent liv i 2 uker nå, blir sterkere og sterkere for hver dag ;) kjenner det veldig lagt ned enda, så gleder meg litt til babyen snur litt på seg så jeg kjenner de lengre opp i magen :p

Kjenner litt, men har morkaka foran denne gangen så kjenner veldig mye mindre enn sist:/
For meg er det omvendt! Men det kommer etterhvert :)

Er 17+6 i dag, har kjent liv i 2 uker nå, blir sterkere og sterkere for hver dag ;) kjenner det veldig lagt ned enda, så gleder meg litt til babyen snur litt på seg så jeg kjenner de lengre opp i magen :p
Ja, jeg kjenner også mest nederst. Men den er nok blitt ganske stor siden jeg så en liten bulk i t-skjorta mi midt på magen i stad. Herlig!

Kjenner masse liv! Spark og dult og romstering flere ganger i døgnet. Har kjent noe daglig siden jeg var 13+6. Nå er det selvfølgelig kraftigere :) er 18+2 idag :)

Har kjent bobling langt nede den siste uka, og har endelig blitt sikker på at dette er lillegutt som banker på :) I går før oul kjente jeg en rar fornemmelse helt oppe ved navlen, og jammen viste det seg at han har snudd seg med hodet ned, så da var det nok han jeg kjente! :D i dag har jeg ikke kjent noe, men kanskje det er vanskeligere å kjenne når beina er oppover? Har morkaka foran, 18+3 :)

Jeg kjebber mye liv om dagen, og kjente det på utsiden for første gang på mandag kveld ♡♡♡♡ Gleder meg til sambo og lillemor og kan kjenne :-) Beste følelsen i verden!! Virker til at jeg kjenner mer denne gangen enn forrige gang ♡♡♡

Har morkaken ganske langt oppe på fremre vegg denne gang, men kjenner like mye som i de andre svangerskapene. Mannen har kjent det på utsiden siden uke 17, i natt lå han og kjente på at lillejenta hikket mens jeg sov <3

Kjenner masse liv. Mannen har fått kjenne utenpå 2-3 ganger.
Gleder meg til ho blir så stor at jeg kan kjenne kroppen hennes inni mage og holde rundt henne. :love7

Back
Topp