kjenner dere bevegelse

Martha2

Gift med forumet
hver dag, og flere ganger daglig??
jeg kjenner oftest bare litt når jeg ligger på magen å¨kvelden, ikke stort ellers.. men er vel såpass tidlig at jeg bekymrer meg ikke over det da... 

Kjente det for første gang i dag, men var bare to ganger. Bekymrer meg ikke ennå siden jeg ikke er halveis ennå og siden jeg er første gangs.

kjenner veldig sjelden.. bare såvidt når jeg ligger rett ut og kjenner etter..
Bekymrer meg heller ikke enda..

her er det ofte! stor forandring fra sist. 
med snuppen kjente jeg ikke noe før de siste 10 ukene, og da var det også sjelden.
har en utrolig aktiv unge inni magen (helt sprell på alle ul vi har vært på) og itillegg ligger morkaka bak så da er det ingen "demper"[;)]

Har kjent små bevegelser, som små "boble dunk" i to dager nå, utrolig deilig og litt "rart"[;)]

ORIGINAL: Number2

Har kjent små bevegelser, som små "boble dunk" i to dager nå, utrolig deilig og litt "rart"[;)]

ja ikke sant!![:)] gleder meg til sambo og får kjenne!!!

Har kjent det hver dag i noen uker nå, men det blir bare sterkere og sterkere.. Har hele tiden hatt lyst til at sambo skulle kjenne, men han har enda ikke kjent noe..(litt utålmodig også han da[8D]) Men han fikk til å se at gutten vår sparket i dag [:D] Virket som det var stas å endelig få ta litt mere del i graviditeten [:)]
Gled dere [;)]

Jeg har kjent gullet hver dag i ca en uke nå. Vi har heller ikke klart at mannen min har fått kjent. Babyen roer seg alltid med en gang jeg skal til å si at han kan kjenne.. Typisk. Hehe

Ja, lillegutt her er veldig aktiv. Mye mer enn da jeg gikk med jente...Mange som sier det at gutter er mer aktive i magen...Da jeg gikk med jente så merket jeg nesten ingenting![&:]

kjenner masse bevegelse hver dag :) og flere ganger. men jeg begynte å kjenne tidlig da - så det har holdt på en stund [:)] er så koselig!

jeg kjenner masse!! tilogmed så mye at jeg mister litt søvn til tider...men samboern har ikke kjendtnoe enda.. men det kommer[:)]

Siste uka har jeg kjent liv hver dag flere ganger for dag..jordmora sa at nå skulle jeg kjenne det hver dag,så får nesten litt hetta når det er stille lenge[;)]

Kjenner masse bevegelse hver dag.

Er det ikke slik at når du er over så så mange uker, og har kjent spark noen dager, så skal du kjenne det hver dag? Eller, jeg vet det er sånn, husker bare ikke fra hvilken uke det gjelder.. [8D]

ORIGINAL: HanneHM

Kjenner masse bevegelse hver dag.

Er det ikke slik at når du er over så så mange uker, og har kjent spark noen dager, så skal du kjenne det hver dag? Eller, jeg vet det er sånn, husker bare ikke fra hvilken uke det gjelder.. [8D]

Både jordmora og ei venninne av meg som er gravid sa at når du hadde kjent liv regelmessig en uke så skulle du kjenne liv hver dag[:)]

jeg har kjent hver dag, men ikke flere ganger for dagen tror jeg. tror jeg våknet i natt av ho dultet meg mye[:)]

det går opp og ned, og noen dager i mellom. i går var det en aktiv krabat som kilte meg masse i magen...!

tror jeg kjente litt i går ,var litt bobling liksom [:-]

Har kjent en god del bevegleser et par dager no. De er ikke så sterke, men de er der. Og så hender det at h*n presser seg ut mot magen, og det merker eg godt [:)]

Jeg har også morkaka i front, men har kjent spark hver dag flere ganger om dagen den siste uka [:)] startet på søndag.
JM på ordinær ultralyd sa at siden jeg ikke har noe ekstra polstring og er ganske slank, så kjenner jeg det sjapt.
Er også førstegangs! [:D]

det er helt herlig å kjenne!! [:)] er såååå ofte nå å. (faktisk akkurat nå å!!)

Lille-gutte-gullet-til-mamma-og-pappa 

Jeg har kjent spark hver dag i ca halvannen uke nå[:)]

Back
Topp