Kjenner dere at livmoren vokser?

lykkeT

Forumet er livet
Julibarna2014
Febbisbebbis'18
På "uke-for-uke"-appen står det at man kan kjenne stikkende smerter i magen når livmoren vokser.

Kan ikke huske at jeg har hatt det sånn i mine andre svangerskap, men i dag har jeg kjent "raske", litt vonde stikk i magen noen ganger. Aldri lenge av gangen, og ikke egentlig vondt i magen.

Noen andre med lignende opplevelser?

Har lest det på appen jeg oxo .. kjente mye i begynnelsen ... kjenner noe vondt/strekk/stikkninger i sida av magen nå ( hatt det et par tre dager )
Men om det har noe med livmor å gjøre som vokser eller at jeg har mye luft i magen det vet jeg ikke ...
Har ikke kjent noe i livmor området på mange uker nå .
I dag er jeg i uke 10+3

Kommer og går litt, men jeg kjenner både stikk og menslignende kramper. Spesielt om jeg stresser eller beveger meg raskt

Har lest det på appen jeg oxo .. kjente mye i begynnelsen ... kjenner noe vondt/strekk/stikkninger i sida av magen nå ( hatt det et par tre dager )
Men om det har noe med livmor å gjøre som vokser eller at jeg har mye luft i magen det vet jeg ikke ...
Har ikke kjent noe i livmor området på mange uker nå .
I dag er jeg i uke 10+3

Ja, jeg og opplever at det er i siden. Tenker at det er normalt da. Blir så stressa når noe gjør vondt (selv om det bare er litt). [emoji85]

Ja, jeg og opplever at det er i siden. Tenker at det er normalt da. Blir så stressa når noe gjør vondt (selv om det bare er litt). [emoji85]

Søsteren min sa i dag at nå som livmor er på vei opp så er det noen bånd til livmoren som strekker seg ... er i uke 10+3

Jeg vil ikke Google ( for da kan det komme opp ting jeg får panikk av )

Kjente nå ikveld da jeg skulle henge opp noe klær ... da jeg strakk meg litt så strakk det seg i livmora .. merkelig følelse .. håper alt er normalt

Jeg har kjent det i ca 3 uker nå. Er i uke 8. Murringer/stikkinger/menslignende smerter. I begynnelsen var jeg kjemperedd men har slått meg til ro med at det er livmoren som vokser og at det er helt normalt

Tusen takk for svar dere!
Tenker at det er det jeg kjenner og at det bare må være greit [emoji4]

Søsteren min sa i dag at nå som livmor er på vei opp så er det noen bånd til livmoren som strekker seg ... er i uke 10+3

Jeg vil ikke Google ( for da kan det komme opp ting jeg får panikk av )

Kjente nå ikveld da jeg skulle henge opp noe klær ... da jeg strakk meg litt så strakk det seg i livmora .. merkelig følelse .. håper alt er normalt

Sikkert lurt å ikke Google, jeg er også forsiktig med det!

Helt normalt at man kjenner det og det er helt sikkert det vi kjenner! [emoji173]️

I dag har jeg hatt noen sinnsyke stikk i høyre side av livmor. Føles nesten som knivstikk, eller, slik jeg forestiller meg at knivstikk føles [emoji12]

I dag har jeg hatt noen sinnsyke stikk i høyre side av livmor. Føles nesten som knivstikk, eller, slik jeg forestiller meg at knivstikk føles [emoji12]
Sånne stikk kan jeg oxo få ... bytter litt på fra side til side og har vært et par ganger i livmor området .

Ellers føler jeg meg støl og tung i nedre del av magen og kan ligge som et belte rundt til korsryggen ..

Sånne stikk kan jeg oxo få ... bytter litt på fra side til side og har vært et par ganger i livmor området .

Ellers føler jeg meg støl og tung i nedre del av magen og kan ligge som et belte rundt til korsryggen ..

Jeg kjenner det ikke i korsryggen heldigvis, men føler meg støl og tung ja.

Sist merket jeg det daglig, frem til jeg mistet. Denne gangen merker jeg det sjeldent. Legen sa begge deler er like normalt i starten. Da det er så bittelite så er det ikke alltid man merker noe

Back
Topp