"Kjenner" dere at dere er gravide?

Heidi88

Glad i forumet
Har følt meg så lite gravid idag. Eller, har ømme pupper og er fremdeles litt kvalm, men ellers føles magen som før. Kan være jeg bare er mindre oppblåst idag (det har jeg vært lenge nå) og at jeg derfor føler meg normal.

Har sett hjerte slå 7+3 og har ikke smerter eller blødninger så jeg håper jo alt er fint. Men når det er en stund siden sist ultralyd (er 10 uker idag) og jeg planlegger å snart si det til ei på jobb så begynner jeg å tvile litt:/
Andre som har det likt?

Jeg føler meg ikke gravid. Er kun trøtt og sliten med litt oppblåsthet på kvelden men ellers ganske vanlig. Er 9+3 I dag og det er vel vanlig at symptomene avtar etterhvert da:)

Jeg føler meg ikke gravid, men jeg fikk plutselig opp i dag tidlig at "oi, jeg er gravid". Men føler meg fortsatt ikke gravid haha :)

Jeg føler meg mer syk enn gravid, jeg da. Hehe.. Vet ikke hva jeg skal "kjenne", men føler jeg blir litt paranoid hvis jeg ikke tror jeg kjenner noe. Jeg tror man må huske på at alle gravide er forskjellige og kjenner forskjellige tegn. :)

Føler meg bare konstant fyllesyk... selve gravidfølelsen kommer nok mer i andre trimester når man begynner å kjenne liv og magen begynner å vokse :)

I dag har jeg litt angst... Har så sinnsykt vondt i ryggen etter å ha løftet 1,5 åringen galt. Så vært hos lege og soneterapeut i dag. Har ellers følt meg konstant fyllesyk den siste uka. Kom også på i dag at jeg ikke flyr ned doen som jeg gjorde første svangerskap. Da sto jeg opp en til to ganger om natten. Men ikke denne gangen... Hva kommer det av? Andre som hatt det slikt? Brystene er fortsatt litt ømme, men ikke som i går...

Jeg er 10+6 og om jeg ikke er kvalm et par timer så blir jeg engstelig. Men kvalmen kommer alltid tilbake, bortsett fra den så føler jeg vel ikke så mye. Litt stikkinger og "mens smerter" på kvelden. Veldig ømme bryster innimellom.

Jeg er veldig gravid. Ingen tvil :-)

Siden kvalmen har begynt å avta er jeg kjempe bekymret!! Er 6+0 idag... Fortsatt vonde pupper og mega oppblåst mage.. Småkvalm innimellom da og matlysten er ikke på topp, men er så sinnsykt redd for at noe skal gå galt!!

Satser på det vi alle opplever av svingninger i symptomer er helt normalt:)
Gleder meg til jeg kan kjenne og ikke minst SE at det er noe som vokser inni der. Det sier seg jo selv at man ikke kjenner så mye (altså en føles av at man har noe i magen) så tidlig, så det er vel bare å holde ut i to uker til til det er tid for ultralyd I uke 12:)

Nei, jeg føler meg overhode ikke gravid.
Føler meg bare sånn "spist masse julemat" oppblåst og "dvask"..
Ellers nada.
Jeg er litt bekymret for at det ikke er liv inni der ja..
Huff, lenge til ul..
Lurer på å bestille en før.

Nei føler meg ikke gravid, bare i generelt dårlig form... Men tidligere har jeg alltid hatt veldig vonde pupper, men det har jeg ikke denne gang, så føles litt surrealistisk at jeg er gravid og ikke bare syk.

Nei. Stikkinger og svimmel bare. Totalt ulikt fra første! Da var jeg sykt kvalm hvis ikke jeg spiste med det samme jeg våknet og store, ømme pupper.

Kjenne heller ingenting til at jeg er gravid.. Har ikke vært kvalm, men litt ømme pupper av og til(variere fra dag til dag) men har vært på ul 7+1 å der var der liv :D prøver bare å tenke at jeg er VELDIG heldig som har sluppet unna kvalmen ;-)

Obblåstheten har avtatt litt, men det kan jo være pga at jeg spiser NADA pga den helvettes kvalmen.

Symptomene mine sier meg at jeg er utvilsomt gravid. Kvalme, null matlyst, puppene har vokst og areola har forandret seg samt at de er ømme, dårlig nattesøvn, også tror jeg at jeg har fått sopp :dead: det har jeg aldri i hele mitt liv hatt før, men jeg leste at det er ikke så uvanlig å få når man går gravid... så satser på at det også er ett tegn.:p

Jeg er mye kvalm, lite matlyst, vondt i brystene, stikker i magen, på siden og i korsryggen. Har også fått rar smak i munnen, må oppe å tisse hver natt, trøtt og null energi.. Vil tro det er tegn nok, selvom jeg ikke føler meg gravid..

Føler jeg er gravid ja. Trøtt, ømme bryst, smerter i bekken, oppe å tisser hver natt, hormonell :nailbiting:

Absolutt! Her har kvalmen kommet denne uken. Og nå husker jeg hvor grusomt det faktisk var. :P

Kjenner jeg får litt angst her. Er det andre som sover gjennom natten uten å tisse? Tisser ikke så ofte som sist... :/

Back
Topp