Kjenner dere andre som er gravide?

Smokk@

Gift med forumet
Junilykke2018
Kjenner ikke en kjeft jeg :rolleyes: Alle er liksom ferdige med barn.. sånn er det å være oppi åra skjønner jeg :p

Ikke som jeg vet om i øyeblikket.. men så er det heller ingen som vet om meg :)

Ikke som jeg vet om i øyeblikket.. men så er det heller ingen som vet om meg :)
Ikke mange som vet om meg heller :) Det er en bekjent jeg skal fortelle det til om ultralyden går bra. Hun har termin en uke før meg ca :) Men mine venner er stort sett en del eldre enn meg, så alle er ferdige med små troll :p

jeg vet om ei som har termin i januar. Håper det dukker opp noen kjente med termin i månedene før og etter meg. Så kjekt med venninner som har permisjon samtidig.

Ikke noen som jeg vet av enda [emoji2]

Skriver under på denne :)
Mine venner/familie er ferdige stort sett.
Har EI som er prøver som jeg virkelig heier på. Hun mistet dessverre en liten som skulle ha kommet denne mnd. Dermed håper jeg ekstra mye på at dem skal komme å si at dem venter nå, og skal ha i juni/juli. Det er jo lov, og håpe :D
Hadde våre så stas, og godt samtidig med henne. Jeg unner dem det sååå inderlig.

Og mulig jeg har 1 søskenbarn som vil ha en liten til OM dem ikke har endret mening nå. Har ikke pratet med henne på lenge...

Ja en bekjent og en veldig god venninne som jeg tenker å dele min nyhet med i morgen. Håper hun bli glad [emoji5]

Har ett søskenbarn som skal ha i mars men ellers er alle liksom ferdige med barn.. ja ja slik er d vell når en starter med barn i slutten av 30 års[emoji23][emoji23]

Har ett søskenbarn som skal ha i mars men ellers er alle liksom ferdige med barn.. ja ja slik er d vell når en starter med barn i slutten av 30 års[emoji23][emoji23]
Fant nettopp ut at kusina mi skal ha i april.. men vi har ikke kontakt.. :rolleyes:

Nei, ikke som jeg vet om vertfall.. Mine nærmeste venninner fikk barn i fjor eller året før, så jeg kommer litt etter :) de er ikke akkurat klar for å få en til så tett.

Men, man vet jo aldri... De vet jo ikke at jeg er gravid heller :)

Back
Topp