Kjenner dere alltid symptomene?

Lillelie

Betatt av forumet
Sommerfuglene 2017
Dere som har symptomer, kjenner dere dem hver dag? Jeg har hatt morgenkvalme og ømme pupper i et par uker, men idag kjenner jeg ingenting verken til kvalme eller ømhet.. Og da blir jeg selvfølgelig bekymra og tenker det verste med en gang :-P er 6+1 i dag.

Aldri en hel dag symptomfri, men kan kjenne noe om så bittelitt ila. en dag, andre dager litt mer. Ikke de samme hver dag heller, så selv om jeg indirekte blir småstressa, nyter jeg mer at jeg er så heldig og har lite symptomer. Har vært kvalm og kastet opp av og til, og verre kan det kanskje bli med symptomer, så glad for hver dag som går nå. Så det er helt vanlig at symptomer kommer og går, nyt "fridagen". ;)

Jeg hadde lite symptomer frem til slutten av uke 6. Kanskje litt trøtt og måtte oftere på do. Etter uke 7 har jeg vært kvam konstant. Kaster opp flere ganger til dagen:( aldri pause

Kvalmen og trettheten varierer litt.
Merker at hvis jeg klarer og spise kveldsmat og får sove litt lenger, så føler jeg meg bedre på morgen.

Vanskelig å ikke merker influensaen som har slått meg.. :)

Her er det litt som du beskriver, noen dager ingenting andre dager mye. Merker det avhenger mye av hvor uthvilt og avslappet jeg er, nå er det mye stress = mye symptomer (kvalme, ømme bryst, tretthet)..

Dere som har symptomer, kjenner dere dem hver dag? Jeg har hatt morgenkvalme og ømme pupper i et par uker, men idag kjenner jeg ingenting verken til kvalme eller ømhet.. Og da blir jeg selvfølgelig bekymra og tenker det verste med en gang :-P er 6+1 i dag.

Det er veldig varierende hos meg også, men jeg tror jeg er heldig igrunn. Jeg har symptomer, men de er "svake". Det skal sies at dette er mitt første svangerskap, og at jeg derfor ikke har noe å sammenligne med. Jeg er 7+3 og mitt tydeligste symptom har vært lmme bryster og ekstremt trøtt. Vet ikke om du har vært igjennom det før å sammrnligner? ☺

Satser på at det bare er en "fridag". Fikk jo sove litt ekstra i natt :-) husker ikke at jeg bekymra meg like mye forrige gang jeg var gravid :-P

Begynner å kjenne mer nå. Spesiellt stikking og strekk i magen. Ømt i tyggen og på puppene:) Hver dag "hele " tiden;)

Trooor puppene er litt ømme igjen nå. Har kjent på dem i hele dag for å kjenne etter, haha...

Aldri en hel dag symptomfri, men kommer og går.

Back
Topp