Kjenner dere alle liv?

Vårlykke <3

Blir kjent med forumet
Jeg er 20+5 i dag, men har fortsatt ikke kjent noe liv i magen. Var på OUL for en uke siden og alt var bra - men synes det er rart at jeg ikke kjenner noe..

Det er veldig inviduelt, og siden du nettopp har vært på ultralyd ville jeg absolutt ikke bekymret meg:)
Du kommer nok til å kjenne liv snart!

Jeg har bakoverliggende livmor (ble det rett tro..?) så selv om jeg er førstegangs har jeg kjent "noe" siden 16 uker. men det er langt i fra fast og daglig :) Ingenting å engste seg for, det er etter 24 eller noe vi skal kjenne daglige tegn :)

Jeg har ikke kjent noe hele uken, men kjente forrige uke. På OUL mandag var det liv og røre, så det er litt av og på her!

Hvordan ligger morkaka di? Min ligger foran babyen noe som da resulterer i at all bevegelse den gjør ikke er sterkt nok da til å sparke "gjennom" den også i magen :) Så snart lille gutt blir sterkere så kommer jeg nok til å kjenne noe tenker jeg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvordan ligger morkaka di? Min ligger foran babyen noe som da resulterer i at all bevegelse den gjør ikke er sterkt nok da til å sparke "gjennom" den også i magen :) Så snart lille gutt blir sterkere så kommer jeg nok til å kjenne noe tenker jeg :)

Ja, det samme gjør min morkake.Vet jo ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller da ;)

Jeg er 17+4. Jeg tror heller ikke at jeg har kjent noe ennå. :)

Jeg kjenner mye liv, kjente de første 100% sikre livstegnene i underkant av 16 uker og de blir bare mer og mer tydelige selv om morkaken ligger forann...ville ikke bekymret meg, det er veldig inviduelt det med å kjenne liv :)

♧ Sendt fra app'en ♧

Jeg er 16 uker i dag, andregangs, kjenner ikke liv. Jeg trodde jeg kjente liv for noen uker siden, og da kjente jeg det hver dag i en ukes tid. Nå kjenner jeg ingenting lenger, så veldig usikker på om det faktisk var lille knøttet jeg kjente. Jeg har bakovervendt livmor.

Sist gang kjente jeg liv fra uke 17.

Jeg kjente liv allerede i uke 17 med første men så ikke då mye for jeg hadde morkaka forran. Nå er den bak og jeg hsr kjebt luv siden uke 14-15 :) kiler innenfra på magen :)

Vet ikke helt hva jeg kjenner. Men ikke noe definerbart.

Annen gangs og er nå I uke 18, kjenner ingen ting enda.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

18+0, ingen liv enda, men UL for 3 dager siden og lille frøken har det fint. Morkake fremme, som demper sparkene.
Så lenge du har vært på UL og sett at alt er fint, ville jeg ha slappet av :-)
Og heller tatt ny UL om du enda ikke kjenner noe om noen uker ;-)

kjenner noe en gang i mellom, men usikker på om det er jenta vår <3 tar det med ro =)

18+1 uker nå, og har kjent liv siden uke 12. Først vagt 1 dag, noen dagers pause og så det samme omigjen. Nå er det fult sirkus inni der, særlig når jeg skal legge meg. Jeg er 3. gangs nå. Første gangen kjente jeg liv i uke 17. Men det er så forskjellig.

Siden det så bra ut på ultralyden, så kommer det snart tenker jeg.

NÅ kjenner jeg endelig liv jeg også! 17+4. Bare litt bobling i magen av og til (ikke alltid lett å skille mellom gass og sprell ;) ), men så deilig !!!

ja kjenner masse liv..Men lillebror vil ikke att pappa skal få kjenne spark tydeligvis,slutter og romstere med en gang en legger hånden på magen:)hehe

Back
Topp