Kjenner den hånden min

Jandia

Glad i forumet
Av og til tenker jeg; "stakkars lille deg som ligger der inne..." For jeg driver og kjenner på magen ganske ofte, trykker litt inn liksom og prøver å kjenne etter. Har ikke fått noen tegn fra ham/henne ennå, så... jeg venter spent hele tiden.

Merker den det?? Noen ganger er det hardt på den ene siden, mens andre ganger er magen hard på den andre. Er det babyen som forflytter seg??

Var hos legen i dag, og hjertet dunka hardt og godt, og han målte noe greier. Sa den var 17 cm.
My god, så stor!!

Jaja, mange tanker....

Lurte også på det, for jeg trykker ganske hardt på magen jeg også, men det går vel greit. Babyen svarer av og til, men noen ganger kjenner jeg ingenting. Håper ikke den tar skade av all trykkingen... Jordmoren trykker nå ganske hardt hun også[:)]

Er nok den lille som bor der inne ja![;)]
Og vips så kjenenr du noen spark også...
Det målet legen tok var nok fundus målet,str på livmor- for han satte vel kryss på den rubrikken på helsekortet ditt!?

Babyen kjenner hånden din ja. Når jeg stryker eller trykker på magen får jeg et spark tilbake.

ORIGINAL: Pondus

Babyen kjenner hånden din ja. Når jeg stryker eller trykker på magen får jeg et spark tilbake.

Det får ikke jeg..
og mannen min har ennå ikke fått kjenne noe spark eller bevegelser mot SIN hånd.. [8|]
Er det noe galt tro?[8|]

Det er nok ingenting galt Fiorelina. Det er bare forskjell på hvordan babyene reagerer.

Back
Topp