Kjenner "bobler" i magen :)

Knøtta

Flørter med forumet
De siste dagene nå har jeg kjent noen helt merkelige slags "bobler" i magen av og til. Hva kan dette være for noe? Det er liksom som små bobler som kiler meg på innsiden av magen :) 

Kan vel være de første bevegelsene fra den lille-- eller luft i magen kanskje? :)

Hehe, er ikke luft :) Det kjenner jeg igjen ;) Men kan man kjenne bevegelser så tidlig? 

Er 11 uker og "innbilte" meg noe av det samme i går. Skvatt litt for det var "bobler" jeg ikke kan gjenkjenne. ;) hvem vet

LilliVa skrev:
Hehe, er ikke luft :) Det kjenner jeg igjen ;) Men kan man kjenne bevegelser så tidlig? 

Ikke godt å si, men du kan ikke være lenger på vei enn du tror da?

Jeg er 11 uker idag, vet ikke om det er for tidlig å kjenne noe? Var til kontroll på mandag, og da fant legen hjertleyden med en gang, og hun stusset på at det var tidlig å finne den. Iallefall når den var så lett å finne. Men ikke vet jeg :) Har hørt om det som sier de fikk høre hjertelyden i uke 7 så :p 
Men er sånn veldig rar følelse med disse "boblene" :) En rar men absolutt god følelse :)

Jeg er 11 uker idag, vet ikke om det er for tidlig å kjenne noe? Var til kontroll på mandag, og da fant legen hjertleyden med en gang, og hun stusset på at det var tidlig å finne den. Iallefall når den var så lett å finne. Men ikke vet jeg :) Har hørt om det som sier de fikk høre hjertelyden i uke 7 så :p 
Men er sånn veldig rar følelse med disse "boblene" :) En rar men absolutt god følelse :)

høres veldig ut som om det kan være bevegelse du kjenner, men det var veldig tidlig.
 med min nr 2 kjente jeg de første boblene i uke 14, det er også tidlig, men man kjenner det tidligere om man har vært gravid før.
om det er første er det vel ikke vanlig å kjenne noe før man er ganske så mye lengre på vei..

uansett så er det jo moro da =)

jeg har også disse boblene, og det er akkurat som da jeg kjente bevegelser sist med storebror. Men da var det ikke så tidlig som dette da.. Så jeg vet neimen ikke om det er luft, men det kjennes helt likt ut som bevegelsene sist..

Med nr to så kjente jeg de første bevegelsene i uke 12! Så jeg er spent på når jeg kjenner liv denne gangen :D

Sånn har jeg kjennt begge gangene i starten når jeg har kjennt liv, men 11 uker hørtes veldig tidlig ut, trodde ikke det var mulig :)

Jeg kjenner noe også og er rimelig sikker på at det er den lille jeg kjenner. Det blaffrer liksom litt.  Herlig! :)

Back
Topp