Kjenner bevegelser!!!!

lollo83

Glad i forumet
Juli13-jentene
Dæven! Både i går kveld og i dag har jeg kjent tydelige bevegelser fra de to i magen! Er 12+4 i dag. Synes det er kjempetidlig.... Forrige sv.skap kjente jeg ingenting før uke 17 ca. Helt vanvittig og utrolig herlig med bobåling i magen. Livmoren er forresten kommet opp til midt mellom skambeinet og navlen. Kjente den tydelig i morges! :)

flere som kjenner liv allerede?

Har lest om flere her nå som kjenner liv, og har de siste dagene kjent etter så godt jeg kan.
Men er så usikker på hva jeg skal kjenne etter, så jeg er ikke sikker på om det er bøllefrø jeg kjenner eller om det er noe annet.
Men det er vel lov å legge godviljen til å si det er bølla mi? :p
Hvordan kjenner du livmora?
Hva skal jeg kjenne etter??

Godt mulig det er den lille du kjenner, ja. Vanskelig å forklare synes jeg. Er liksom som om det bobler i magen eller en boble sprekker på huden (bare at det er på innsiden). Livmoren kjente jeg ikke før for noen dager siden. Har liksom prøvd å kjenne etter om det var en slags kant over skambeinet. Du kjenner at det er hardt der livmoren er, så en kant og så blir det mykt lengre oppe. Oj, dette var dårlig forklart.... Skjønte du noe av det?

Godt mulig det er den lille du kjenner, ja. Vanskelig å forklare synes jeg. Er liksom som om det bobler i magen eller en boble sprekker på huden (bare at det er på innsiden). Livmoren kjente jeg ikke før for noen dager siden. Har liksom prøvd å kjenne etter om det var en slags kant over skambeinet. Du kjenner at det er hardt der livmoren er, så en kant og så blir det mykt lengre oppe. Oj, dette var dårlig forklart.... Skjønte du noe av det?
Jepp jeg tror jeg mener hva du forstod :p
Skal kjenne etter senere i dag når jeg får litt fred på sofaen ;)

Hihi :) at du morkaken bak denne gangen? Jeg kjente i uke 12 med jennie :) og nå har du jo to små som kravler rundt inni der også :)

Hihi :) at du morkaken bak denne gangen? Jeg kjente i uke 12 med jennie :) og nå har du jo to små som kravler rundt inni der også :)

Gyn sa først at morkaken lå bak, ja, men på det ene bildet vi fikk står det at morkaken er foran.... Så jeg vet ikke helt :confused:

Jeg fikk et bilde hvor det står at morkaken er bak, men på ordinær ul var det veldig tydelig at den ligger forran ;)

Jeg å, har kjent det en uke pluss nå;k)

Heisann:) Jeg kjente liv for første gang på julaften...føltes som en fisk som sprellet...I går kjente jeg bittelite dytt..
Ikke som spark..men små bevegelser.. Når du har hatt barn i magen før,,så vet du litt hva du skal kjenne etter..
Hugser ikke at jeg kjente det tidlig med førstemann

Back
Topp